Jag måste fråga om en situation som uppstått vid sex. Jag har alltid haft svårt att komma. Jag är 40 år så har haft sex i 20 år.
Jag har accepterat det och använder leksaker när jag vill komma. Vibrationerna är grejen där
Men har nu träffat en ny partner som gör detta till en stor grej. Dvs han säger att han tycker det är tråkigt och det känns jobbigt för honom att jag inte kommer av penetrerande sex elker oralsex utan bara av leksaker.Jag har många gånger berättat för honom hur det är och att jag ändå är väldigt nöjd med vårt sexliv . Jag har också berättat att jag fungerar såhär. Och att jag har pratat med gynekolog som säger att det är ganska vanligt att det är så för kvinnor.
Men för min partner har detta blivit en stor grej. Jag har sagt att han måste hantera och acceptera detta och acceotera mig om vi ska ha sex varpå han skämtar om att han ska acceptera att jag är felkonstruerad. Men alternativet är ju då att jag börjar fejka vilket han inte vill.
Suck....
Låter kanske som han är osympatisk...
Men det tycker jag inte.. däremot har han lite dålig koll på kvinnlig anatomi tycker jag.
Vet inte vad jag vill ha gör svar egentligen .
Någon som har en tanke eller idé hur vi ska komma över detta?
jag känner mig låst... För jag kan inte förändra detta och han är inte nöjd.
Sex är inte så kul längre. Blir som en prestation.
Och jag känner att mitt självförtroende gällande sex försvinner