Har ni fått byta stjärntecken? Kanske blivit det nya ormbäraren?

Jag är tydligen våg istället för skorpion. Jag har ALLA kännetecken för skorpionen som finns. Jag kan liksom inte vara något annat (född mitt i perioden av den "riktiga" skorpionen). Vågen har jag inte en enda likhet med.

Att det är synd och skam att vi 2016 fortfarande har folk som tror på denna medeltida "magi". Hallå, upplysningstid?

När det finns folk som genuint tror på gud, allah eller andra relioner är stjärntecken ganska långt ner på galenskapsskalan. :idea:

Jag tror inte att ett stjärntecken säger vad du har för personlighet öht, det är bara en liten rolig grej liksom. Som när man gick på dagis och fick en grupp färg i skolan ''Jag är blå vad är du?'':p

Jag har också blivit utesluten från skorpionen :((( tyckte det var det tuffaste stjärntecknet även fast alla andra tkr vi är vidrigast hehehe. Men är nog egentligen mer en våg även om mina astrologivurmande vänner tkr att jag har en skorpinionsk intensitet, konflikträddhet är mitt special thing!!!!!!

Jag kommer faktiskt ihåg att det var prat om det här för några år sedan efter någon artikel. Men så blev det tyst och som vanligt igen, jag tror att samma sak kommer hända igen :grin:

Annars så vet jag sedan den gången att jag är ormbärare, vilket jag inte har så mycket emot :D

Liknande trådar

Övr. Barn Ångestnivån stiger här i mammahjärtat när 6-åringen visar mer och mer stress-symtom Hur kan man lösa umgänge/boende med båda...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
40 710
Senast: Bellami4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar