Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
antingen liten blåsa eller diabetes lelSv: Så sjukt pepsi max beroende!
kl
Bara en fundering, ni som dricker runt två liter dricka per dag, hur mycket kissar ni? Jag är medveten om att jag är extrem åt andra hållet som oftast klarar mig på 2-3 glas vätska per dag, men jag kissar ändå ett tiotal gånger om dagen.
Sv: Så sjukt pepsi max beroende!
Min pappa är beroende av pepsi max, fast han vågar inte erkänna det. Tycker att han ska dra ner på det, fast han tycker inte att det är något farligt.
Kanske är placebo, men jag upplever att jag blir betydligt piggare när jag dricker min pepsi max/cola zero.Är det ens koffein i pepsi/cola längre? Står ju bara koffeinarom (??) och inget om hur mycket det i så fall skulle innehålla...
Ja samma här...men jag undrar jagKanske är placebo, men jag upplever att jag blir betydligt piggare när jag dricker min pepsi max/cola zero.
Är det ens koffein i pepsi/cola längre? Står ju bara koffeinarom (??) och inget om hur mycket det i så fall skulle innehålla...
Ni som försöker eller har slutat, hur gör ni? För att motstå när suget blir som värst?