Ta bort leverfläckar - någon med erfarenhet?

Jag har några leverfläckar jag skulle vilja ta bort. Jag har tagit bort tidigare både med laser och skurit bort, och dom jag tog bort med laser gav fula ärr. Jag är därför på jakt efter något bra ställe som skär bort märken.

Är det någon här som tagit bort märken och hur blev resultatet för er? Gick ni till plastkirurg, hudläkare, vårdcentral eller vart gick ni? Någon som har tips på något bra ställe i Stockholm?

Tog bort ett med laser på överläppen för ca 15 år sedan. Knappt något ärr (en ljus fläck som syns på nära håll).

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart ska man vända sig egentligen? Jag ville ta bort ett födelsemärke som 20-åring, men det var hur svårt som helst att få hjälp minns...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 173
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 106
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är det möjligt att ta sig ur en depression? Klart det är ... Men det känns rätt tröstlöst. Jag har varit inne i en rätt djup depression...
Svar
18
· Visningar
1 895
Senast: Blyger
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 386

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka