Ta bort leverfläckar - någon med erfarenhet?

Jag har några leverfläckar jag skulle vilja ta bort. Jag har tagit bort tidigare både med laser och skurit bort, och dom jag tog bort med laser gav fula ärr. Jag är därför på jakt efter något bra ställe som skär bort märken.

Är det någon här som tagit bort märken och hur blev resultatet för er? Gick ni till plastkirurg, hudläkare, vårdcentral eller vart gick ni? Någon som har tips på något bra ställe i Stockholm?

Tog bort ett med laser på överläppen för ca 15 år sedan. Knappt något ärr (en ljus fläck som syns på nära håll).

Liknande trådar

Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 204
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Vart ska man vända sig egentligen? Jag ville ta bort ett födelsemärke som 20-åring, men det var hur svårt som helst att få hjälp minns... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 299
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 799
Senast: Freazer
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 035
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Alternativ till försäkring