Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ I de flesta andra länder erbjuder fysioterapeuter/sjukgymnaster muskelavslappnande massage men i Sverige sysslar de bara med träning...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
9 281
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Jag blev påkörd för lite drygt två timmar sedan, eller "påkörd" är kanske mer rimligt att skriva eftersom jag hann hoppa undan med benen...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
12 783
Kropp & Själ Jag sitter här och kokar av ilska. Jag gör det ibland, men vågar aldrig bli arg på personen som orsakar min känsla utan låter istället...
2
Svar
36
· Visningar
2 445
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft dålig kvalitét på håret. Jag blonderar det varannan månad. Plattar det några gånger om året. Använder aldrig hårtork...
2
Svar
25
· Visningar
5 194
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ www.bbc.com/future/story/20161208-why-vitamin-supplements-could-kill-you Det skrivs en hel del här på Buke just nu om vitaminer - om...
2
Svar
35
· Visningar
2 252
Senast: Summerwind
·
Kropp & Själ Lite undrar jag om jag ska posta en sådan här banal problemställning. Kanske blir man hånad, kanske hyllad för sitt erkännande...
2
Svar
22
· Visningar
851
Senast: Efwa
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag längtar till fredag så jag får något vettigt att äta till middag. Dessvärre misstänker jag att jag kommer att vara för trött för att...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
73 461
Kropp & Själ Jag får alltid höra att jag inte ska tänka så mycket, men jag vet inte hur man gör. Någon som vet? Jag kan meditera och jag kan slappna...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 977
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Någon som använder det ? Jag upplever att min min hy ser lite torr/frasig ut när jag lägger på foundation/puder, trots att jag har en...
Svar
19
· Visningar
1 628
Senast: honung
·
Kropp & Själ Jag önskar jag var säker och stark i mitt beslut, men det är jag inte. Jag har levt i ett förhållande i 16 år, under lång tid har det...
2
Svar
23
· Visningar
2 278
Senast: Brandgul
·
Kropp & Själ Hej Bukeoraklet! Jag har en vän som behöver er hjälp nu! (Jag har fått tillåtelse av henom att fråga här och utlämna de uppgifter jag...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
9 615
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Det tillhör inte vanligheterna att jag ägnar mig åt skönhetsvård i någon större omfattning. Men när jag håller föreläsningar och rider...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
17 390
Senast: Lenis
·
Kropp & Själ Vill tipsa om några bra föreläsningar. http://urplay.se/program/198415-ur-samtiden-lyfta-upp-eller-trycka-ner Speciellt Bo Hejlskov är...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Efterlyser erfarenheter! Jag trodde mina järndepåer blivit låga igen när den stora mattheten infunnit sig igen. Trött, tröttare...
2
Svar
35
· Visningar
2 506
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har haft mörklila hår men eftersom toningen inte fäster i utväxten så tänkte jag att jag skulle färga det djuprött för att få en bra...
Svar
7
· Visningar
818
Senast: Lipperta
·
Kropp & Själ Har senaste tiden fått så konstig "känsla" i munnen. Känns som jag bränt mig på tungan. När jag stryker tungan mot tänderna så känns det...
Svar
3
· Visningar
2 999
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Vad är sambandet mellan migrän och högt blodtryck? Finns det något? Får man högt blodtryck av migrän? Eller av migränmedicinen? Har hört...
2 3
Svar
56
· Visningar
11 766
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Fyrtioårskrisen slår till, och plötsligt är jag anmäld till ett gym! :nailbiting: Eftersom jag aldrig satt foten på ett undrar jag hur...
Svar
14
· Visningar
1 126
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Jag hjälper en familj som bott i Sverige sedan i somras och som kommer från ett annat EU-land. Äldsta dottern i familjen ska ta...
Svar
1
· Visningar
310
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ Jag är lite småsjuk, lite snuvig, lite hostig, lite trött och fryser och svettas om vart annat men i övrigt ganska pigg. Jag pratade med...
2
Svar
27
· Visningar
1 791
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar