Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag blev påkörd för lite drygt två timmar sedan, eller "påkörd" är kanske mer rimligt att skriva eftersom jag hann hoppa undan med benen...
Kropp & Själ
Jag har alltid haft dålig kvalitét på håret. Jag blonderar det varannan månad. Plattar det några gånger om året. Använder aldrig hårtork...
Kropp & Själ
Jag längtar till fredag så jag får något vettigt att äta till middag. Dessvärre misstänker jag att jag kommer att vara för trött för att...
Kropp & Själ
Jag får alltid höra att jag inte ska tänka så mycket, men jag vet inte hur man gör. Någon som vet?
Jag kan meditera och jag kan slappna...
Kropp & Själ
Jag har haft mörklila hår men eftersom toningen inte fäster i utväxten så tänkte jag att jag skulle färga det djuprött för att få en bra...
Kropp & Själ
Har senaste tiden fått så konstig "känsla" i munnen. Känns som jag bränt mig på tungan. När jag stryker tungan mot tänderna så känns det...
Kropp & Själ
Vad är sambandet mellan migrän och högt blodtryck? Finns det något? Får man högt blodtryck av migrän? Eller av migränmedicinen? Har hört...
Kropp & Själ
Jag är lite småsjuk, lite snuvig, lite hostig, lite trött och fryser och svettas om vart annat men i övrigt ganska pigg. Jag pratade med...
Kropp & Själ Jag var inne på nya prover i augusti. Då fortfarande för tjock livmoderslemhinna enligt ul.
Jag fick besked i september att proverna såg...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.