Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
bouillabaissé.
@Miran: Så vansinnigt trevligt alltihopa lät Bra att ni inte sköt av den med hagelbössa dock
Här blir det hemkryddad (j-la paprika och j-la mage ) tacos på älg med allt garnityr till. Kan ha varit lite överentusiastisk med chilin
Har varit med på granjakt med skjutvapen också, men det blev flisig gran nertill och bly i skogen är väl inte heller bra. Idag var det många små barn med också och jag skulle tro att det blev 5-6 granar som sågades ner. Mysig tradition.
Exakt vad jag åt på landet idag! Inte dumt.Inväntar god vän med Pad Thai.
@Miran: Så vansinnigt trevligt alltihopa lät Bra att ni inte sköt av den med hagelbössa dock
Här blir det hemkryddad (j-la paprika och j-la mage ) tacos på älg med allt garnityr till. Kan ha varit lite överentusiastisk med chilin
Ja, en del sådana fel hoppar liksom upp i nyllet på enExakt vad jag åt på landet idag! Inte dumt.
Jo, @mandalaki Det var jag och tre kollegor på vift. Den felaktiga accenten var det första vi alla fyra samtidigt fick syn på i menyn.
Precis! När då någon i sällskapet är disputerad i franska och någon annan i latin, så, ja, en felplacerad accent är ingen liten sak.Ja, en del sådana fel hoppar liksom upp i nyllet på en
Det låter ju så roligt. Bouja-bäss-E.
Lilla Èdet.Precis! När då någon i sällskapet är disputerad i franska och någon annan i latin, så, ja, en felplacerad accent är ingen liten sak.
Utanför Lilla Edet, tror jag det är, finns det en stor skylt vid en vägkrog där det står A la carté.
Ja, Barillas gnocchi är pastasnäckor som ska koka rätt länge, om det var dem? Jag trodde annars att gnocchi per definition görs på potatis, men det är ju inte jag som är italienare.Rökt skinka, ärtor, cheddar, vitlök, vitt vin, färsk basilika och grädde. Serverat med mår som kallades "gnocchi" på paketet men som var helt vanliga pastasnäckor. Gudagott!
Fast pastasnäckorna har väl absolut inget att göra med gnocchi, har aldrig fattat varför de heter det. Gnocchi är ju kompakta, även om formen annars lite vagt påminner om snäckornas.Ja, Barillas gnocchi är pastasnäckor som ska koka rätt länge, om det var dem? Jag trodde annars att gnocchi per definition görs på potatis, men det är ju inte jag som är italienare.
Precis! Och ändå!Fast pastasnäckorna har väl absolut inget att göra med gnocchi, har aldrig fattat varför de heter det. Gnocchi är ju kompakta, även om formen annars lite vagt påminner om snäckornas.
Men jag älskar ordet. Njocki.