@Hyacinth vilken bok?
Erika Oldberg; Jag är Gina. Dokumentärt om en romsk kvinna som tigger i Malmö.
Kan även rekommendera Hausfrau av Jill Alexander Essbaum, en otrohetsroman och relationskatastrof.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Hyacinth vilken bok?
Tack! Den första har jag inte hört om men den andra läste jag i våras och den lämnar mig inte.Erika Oldberg; Jag är Gina. Dokumentärt om en romsk kvinna som tigger i Malmö.
Kan även rekommendera Hausfrau av Jill Alexander Essbaum, en otrohetsroman och relationskatastrof.
Tack! Den första har jag inte hört om men den andra läste jag i våras och den lämnar mig inte.
Nästan exakt samma sak har en kompis till mig påpekat på facebook! Jag tror verkligen inte ni känner varandra.Noterar att blomsterarrangemangen ser ut som smörgåstårtor. Lax i botten, sen leverpastej, toppat med marsipanrosor. Vilken grej!
Nästan exakt samma sak har en kompis till mig påpekat på facebook! Jag tror verkligen inte ni känner varandra.
(Eller kanske mest för att jag vill vara vän av ordning samt att ingen annan som inte läser i båda trådarna vill missa boktips från er )Hum... okej!
Jag har ätit lax idag, stekt i ugn med tomater, timjan, vitlök, vitt vin och smör. Och så färsk pasta till det. Så gott! Älskar det receptet (jag har lagat det några gånger vid det här laget), det blir alltid så himla himla gott och kräver minimal insats.
Ja men gör det! Receptet jag använt finns hos IcaLåter smaskens! Jag fastnar ofta i samma lax-recept som jag gjort 800 gånger, men detta ska jag göra nästa gång.
Förresten, jag tyckte det var så himla roligt med ett tema för veckorna så jag tycker vi ska köra fler sådana nästa år igen! (Om ingen vill ha tema julmat över julen, det lär väl vara typ det rimligaste temat som alla kan vara med på )
(Eller kanske mest för att jag vill vara vän av ordning samt att ingen annan som inte läser i båda trådarna vill missa boktips från er )
Drömmer mig lite tillbaka till 2009, då var jag på Nobel-efterfesten! Fabulös tillställning, och mer mat (och dryck!) än vad det hade varit på själva middagen hörde jag