Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
- Det är en stor tröst i allt jobbigt som snurrar runt i huvudet att höra att fler har delat den känslan jag har nu. Det ger styrka att fortsätta på min väg mot kärlek. Tack för det!!
Under någon av mina graviditeter hade vi inte sex alls. Det kanske blev 8-10 månader totalt, jag minns inte riktigt. Huvudet ville, men kroppen ville absolut inte. Och fy katten vad jag saknade just intimiteten. Det låter så löjligt, men det var verkligen det jag saknade mest. Jag saknade verkligen "du och jag nära" mer än själva tillfredsställelsen. Så självanalystiskt är det verkligen något jag behöver i ett förhållande.Det var ett tag sedan jag var här inne nu. Ditt svar svea är verkligen tröstande och så mitt i prick . Sen så har jag i vissa stunder så svårt att se ljust på framtiden, att våga hoppas på att få träffa kärleken så som jag hoppas och önskar.....
Jag har letat hus, varit på visningar, varje dag är ett litet steg. Oftast så är jag på det klara med vad jag vill, men så ibland så vet jag varken ut eller in....
Just nu i "jultider" så är det jättejobbigt. Man ska ju hålla ihop i julen, mysa och ha det bra, inte separera... nu ska vi fira jul på varsitt håll och även om vi julpyntat så känns det så tragiskt och hemskt.