vilsen och osäker på framtiden

1. Det är en stor tröst i allt jobbigt som snurrar runt i huvudet att höra att fler har delat den känslan jag har nu. Det ger styrka att fortsätta på min väg mot kärlek. Tack för det!!:love:

1. Det är en stor tröst i allt jobbigt som snurrar runt i huvudet att höra att fler har delat den känslan jag har nu. Det ger styrka att fortsätta på min väg mot kärlek. Tack för det!!:love:
biteme_bigarmhug.gif

En tanke, man utvecklas under hela livet och är lite vagt olika personer i olika skeenden av livet. Är det egentligen så konstigt om man eventuellt växer ifrån sin partner då?

Lita på att du gjort rätt val @aramis, önskar dig all lycka i framtiden. För det är man värd!

Det var ett tag sedan jag var här inne nu. Ditt svar svea är verkligen tröstande och så mitt i prick . Sen så har jag i vissa stunder så svårt att se ljust på framtiden, att våga hoppas på att få träffa kärleken så som jag hoppas och önskar.....

Jag har letat hus, varit på visningar, varje dag är ett litet steg. Oftast så är jag på det klara med vad jag vill, men så ibland så vet jag varken ut eller in....
Just nu i "jultider" så är det jättejobbigt. Man ska ju hålla ihop i julen, mysa och ha det bra, inte separera... nu ska vi fira jul på varsitt håll och även om vi julpyntat så känns det så tragiskt och hemskt.
Under någon av mina graviditeter hade vi inte sex alls. Det kanske blev 8-10 månader totalt, jag minns inte riktigt. Huvudet ville, men kroppen ville absolut inte. Och fy katten vad jag saknade just intimiteten. Det låter så löjligt, men det var verkligen det jag saknade mest. Jag saknade verkligen "du och jag nära" mer än själva tillfredsställelsen. Så självanalystiskt är det verkligen något jag behöver i ett förhållande.

Liknande trådar

Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
19 607
Senast: sorbifolia
·
Relationer Jag behöver hjälp att reda i mina tankar. Jag lever sedan knappt fem år tillsammans med mannen som jag var säker på var "mannen i mitt...
2 3
Svar
55
· Visningar
15 225
Senast: Korven
·
F
Hästmänniskan Jag har valt att skriva under anonymt nick, eftersom detta är mina egna funderingar, och folk som känner mig IRL inte behöver veta vad...
2
Svar
30
· Visningar
4 532
Senast: pengu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar