Här har du en till med häst-kris. Tog bort min ena stora i våras och tappade allt.. Har ingen lust kvar alls.
Mockar och ger mat, men har inget engagemang eller driv kvar.
Jag har väl tyvärr känt lite så trots att jag hade hästen kvar, när jag gett upp hoppet men ändå gav det mer tid och försök för att liksom bli säker på att jag gjort allt. Det gjorde ju inte saken bättre att min andra häst fick tas bort för 1,5 år sedan, medan denna sista nu även stod under rehab. Kändes så jäkla döfött att engagera sig när allt ändå bara gick åt skogen.
@Blyger @farin Jag har eg kraschat för längesedan, men hållit ut av plikt som djurägare... nu sitter jag här och glor och orkar inte ta mig för nåt, för jag ser ingen mening med nåt. Hemmet gror igen och jag bara orkar inte ta tag i att fixa det, att julpynta och annat som ska göras. Energin som redan var slut är jätteslut nu när inget liksom håller uppe tempot.
Jag kan inte ens tänka tanken på en ny häst ens bortsett från den obefintliga orken att lära känna en ny individ, för om den också skulle bli skadad så kan jag inte på nåt sätt se Hur jag skulle kunna rodda i det. Det finns inte i denna värld utrymme för ännu fler motgångar.