F
Framtiden
Sv: Finns det chans eller är det lönlöst?*Långt*
Tack för tipset om ekonomi och bokföringskursen!
Gällande jobbet har där varit väldigt mkt konflikter, och arbetsgivaren vill att man ska offra så mkt ledig tid som möjligt för att jobba, och inte ens få ordentlig ersättning. dessutom har denna sagt/gjort diverse saker mot mig som gjort att jag helt tappat gnistan..Jag har vantrivts väldigt länge.
Men som du säger, man måste ha nåt annat, efetrsom det är så svårt att få jobb idag. Så jag får stå ut tills jag hittar rätt, eller iaf ett annat tillfälligt tills jag kan göra de jag vill!
tack för svaret
Kan också vara värt att fundera på att läsa någon ekonomi/bokföringskurs
sånt brukar också vara bristvara på ridskolor...
Det viktiga är att om du inte känner för ditt jobb och inte vill stanna så byt och gör något du vill-plugga eller jobba med annat. Du presterar inte bra om du vantrivs och det lär inte bli bättre.
Kan dock vara värt att fundera på om käsnlorna inför ditt jobb är en tillfällig svacka (såna är högst normala) eller om du känt så länge. Säg inte upp dig innan du har annat jobb eller vet att du kommer in på utbildningen om du inte har en buffert att leva på, det är svårt att få jobb idag!
LYCKA TILL!
Tack för tipset om ekonomi och bokföringskursen!
Gällande jobbet har där varit väldigt mkt konflikter, och arbetsgivaren vill att man ska offra så mkt ledig tid som möjligt för att jobba, och inte ens få ordentlig ersättning. dessutom har denna sagt/gjort diverse saker mot mig som gjort att jag helt tappat gnistan..Jag har vantrivts väldigt länge.
Men som du säger, man måste ha nåt annat, efetrsom det är så svårt att få jobb idag. Så jag får stå ut tills jag hittar rätt, eller iaf ett annat tillfälligt tills jag kan göra de jag vill!
tack för svaret