Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det fettet använder ju kroppen upp som bränsle eftersom man inte får i sig tillräckligt med mat.Nu kanske detta blir ett helkorkat input... Men det behandlade fettet borde väl ta samma väg och på samma sätt som när man går ner i vikt... Eller? Sen vet jag faktiskt inte exakt hur det går till men man kissar, svettas och andas ut det väl? På nåt vis?
Jag är inte jätteinsatt (och har druckit en rom o cola ), men är det inte så att det omvandlas till koldioxid och... annat..och därmed följer med utandningsluften samt urin och avföring ? Oavsett hur molekylerna omvandlas tänker jag att det borde bli samma men snabbare process? Är väl på det viset man tex kan påvisa kero ner med urinstickor och även med blåsapparat?Fast det fettet använder ju kroppen upp som bränsle eftersom man inte får i sig tillräckligt med mat.
Jag är inte jätteinsatt (och har druckit en rom o cola ), men är det inte så att det omvandlas till koldioxid och... annat..och därmed följer med utandningsluften samt urin och avföring ? Oavsett hur molekylerna omvandlas tänker jag att det borde bli samma men snabbare process? Är väl på det viset man tex kan påvisa kero ner med urinstickor och även med blåsapparat?
Efterfrågan behöver ju verkligen inte vara direkt korrelerat till faktiska resultat. Dessutom kan det vara så att de som säljer tjänsten har blivit mer eller mindre pålurade maskinen till ockerpris på avbetalning. En kedja av lurade konsumenter.Och jag tänker att det inte tillverkas maskiner om de inte fungerar. Funkar det inte skulle det ju inte finnas något kundunderlag alls, eftersom alla visste att det inte fungerade. Den marknaden tar ju ut sig själv, men istället för att minska så ökar ju dessa behandlingar.