Jag tänker vara välvilligt inställd här. Antar att TS menar att hon vill ha tips på var man kan ha lagt saker? Antar att TS inte på riktigt tror att det finns någon som helst sanning i att det skulle finnas människor med förmågan att "veta" var hon lagt sin julduk.

Right? Right? Right....?

Jag tänker vara välvilligt inställd här. Antar att TS menar att hon vill ha tips på var man kan ha lagt saker? Antar att TS inte på riktigt tror att det finns någon som helst sanning i att det skulle finnas människor med förmågan att "veta" var hon lagt sin julduk.

Right? Right? Right....?
Jag tolkar frågan annorlunda än du dvs ts frågar om det finns någon synsk här.

Man tänker alltså tills man kommer på en förklaring som stämmer med den synskas tips. :up:

Om vi på buke ställer upp och hittar på möjliga ställen där julduken kan vara så kanske vi kan lösa problemet. Ett ställe vardera i alla fall. Med tanke på den öppenhet, fantasi och erfarenhet av försvunna saker som totalt finns på forumet tror jag det finns stora möjligheter att någon kommer på rätt spår.

När sedan tips 78 visar sig vara hyfsat rätt och leder till dukens återfinnande så kan vi väl alla få dra olika slutsatser - om bukefalist nr 78 är synsk eller om det kan vara någon annan mekanism som trätt i kraft.

Jag "ser" att duken ligger i en mörkbetsad byrå som står lite avsides, ett sånt där ställe man sällan är och gräver på, under en annan duk som hamnat där också.

Jag "ser" att duken ligger i en mörkbetsad byrå som står lite avsides, ett sånt där ställe man sällan är och gräver på, under en annan duk som hamnat där också.

Och om duken sedan visar sig ha legat i en kartong i källaren så kan man tänka att Ja, den där kartongen stod ju ett tag i samma rum som byrån (som visserligen var rödmålad, inte mörkbetsad och egentligen ingen byrå utan en sekretär) så det var RÄTT!

Inget ont om TS men jag är helt övertygad om att det är så siandet fungerar. Är siaren bara tillräckligt diffus och kunden tillräckligt välvillig så kommer de alltid fram till att det stämde.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka