Att google är synskt borde i och för sig inte vara något nytt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sådärja. Nu är ni igång och driver med en frågeställare igen...
Hoppas tomten ser det.
Haha.. den var bra.Sådärja. Nu är ni igång och driver med en frågeställare igen...
Hoppas tomten ser det.
Du menar tanten som påstod att hon var synsk? The operative word being påstod.^^ Man får väl tro på det man vill
Alla har väl hört talas om Saida?
Jag tolkar frågan annorlunda än du dvs ts frågar om det finns någon synsk här.Jag tänker vara välvilligt inställd här. Antar att TS menar att hon vill ha tips på var man kan ha lagt saker? Antar att TS inte på riktigt tror att det finns någon som helst sanning i att det skulle finnas människor med förmågan att "veta" var hon lagt sin julduk.
Right? Right? Right....?
^^ Man får väl tro på det man vill
Jag tolkar frågan annorlunda än du dvs ts frågar om det finns någon synsk här.
Det är klart man får tro på det man vill.^^ Man får väl tro på det man vill
Oh ja. Egentligen kanske hon vore rätt person att söka efter din julduk. Att hon dog -98 borde väl tekniskt sett inte utgöra något hinder?![]()
Jag tänker att TS får tro på det hen vill.Haha, jo. Jag tolkade också det så. Var en aning sarkastisk![]()
Man tänker alltså tills man kommer på en förklaring som stämmer med den synskas tips.![]()
Jag tänker att TS får tro på det hen vill.
Om man bara vill tro på vetenskap så faller ju tex alla religioner.
Jag "ser" att duken ligger i en mörkbetsad byrå som står lite avsides, ett sånt där ställe man sällan är och gräver på, under en annan duk som hamnat där också.
^^ Man får väl tro på det man vill
I samband med hund?Ja. Inte bara hört talas om henne, utan på nära håll sett hur stor skada hon kunde göra. Det är inte skoj, gulligt eller lite spännande med vidskepligheter som det här, det är katastrof.
Det är inte bara dukar som kommer bort.
I samband med hund?