Frisyrfrågor *ytligheter

Var samma för mig. Har faktiskt ingen aning om varför det inte ser lika skitigt ut och blev förvånad :D Kanske är lite fluffigare o inte ligger platt emot som när man har det uppsatt hela tiden?
Ja så kan det vara. Men jag går iaf runt och tar mig mer i håret nu när jag har kort hår och jag använder mer stylingprodukter så det får nog förbli en gåta :confused:

Att styla ett kort hår är lättare än ett långt och det tar dessutom inte lika mycket tid, enligt mig. Lite lockar här och där så har du en perfekt frisyr sen, det som är så bra är att det inte behöver se så perfekt ut :D

Inte om man räknar en knorv på skallen som styling, DET går fort! :D

Ja, jag försöker tänka att det gör det. Herregud, att det ska vara så svårt att bara göra det. Det är ju inte så att min identitet sitter i tofsen:laugh: .. Eller..? :nailbiting:

Inte om man räknar en knorv på skallen som styling, DET går fort! :D

Ja, jag försöker tänka att det gör det. Herregud, att det ska vara så svårt att bara göra det. Det är ju inte så att min identitet sitter i tofsen:laugh: .. Eller..? :nailbiting:
Haha ja det är sant, men hur roligt är det att alltid ha en knorv på skallen? :D Nej det är ju faktiskt inte så att din identitet sitter i tofsen, även fast det kan kännas så :o

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka