Min favorit frukost (Brunch) ar att ha familj eller vanner, eller bada over och ha en "interactive" frukost tillsammans.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men Maurice var OK?
Åååååh! Sånna kunde man köpa när jag bodde på Mallorca. Som jag har saknat det.Misstänker att det här är löjligt gott; http://www.ica.se/recept/grillad-croissant-med-ost-och-skinka-721490/
Är jag den ända som inte är ett dugg impad av hotellfrukostar i Sverige ?
Tycker inte det är särskilt lyxigt eller gott alls , dom någon skrev tidigare så tycker jag sega ostbågar är godare då
Hotellfrukostar i tex Thailand däremot , de är goda och lyxiga och fräscha !
En kopp kaffe och en snus !På vardagar har jag standardfrukost att gnaga i mig. Men till helgen äter jag gärna det lilla extra. Dessvärre lider jag (tydligen) av foderleda och behöver nya uppslag.
Vad är lyxfrukost hemma hos dig?
Tror utbudet på den personliga smaken varierar mer, har varit på de flesta stora hotelkedjorna och visst är det okej, men inte så unikt och fantastiskt enligt migSkulle säga att utbudet varierar rätt bra. Ofta i relation till priset, inte alltid.
Tror utbudet på den personliga smaken varierar mer, har varit på de flesta stora hotelkedjorna och visst är det okej, men inte så unikt och fantastiskt enligt mig
SaksammaUnikt?
Tror utbudet på den personliga smaken varierar mer, har varit på de flesta stora hotelkedjorna och visst är det okej, men inte så unikt och fantastiskt enligt mig