Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag äter nog lyxfrukost varje dag inser jag. Jag börjar med en shake på kiwi, spenat, hallon, ingefära och naturell yoghurt, ibland med gurkmeja i, och så dricker jag röd grapefruktjuice till det. Sedan sätter jag på en panna kaffe och gör äggröra, antingen på egna vaktelägg eller på vanliga köpeägg, och sedan efter det äter jag några smörgåsar, havreknäcke med antingen falukorv eller leverpastej på, och mer juice till det!
Wow! Trerätters till frukost! Hur ser dina middagar ut?
Vad har du för vaktlar? Går de att ha inne, och blir det många ägg?
Jag jobbar ju delvis hemifrån, så ibland lämnar jag aldrig datorn under processen, men annars går jag upp ca 2-3 timmar innan jag måste åka.Alltså, hur många timmar innan du åker till jobbet går du upp??
Alltså, hur många timmar innan du åker till jobbet går du upp??
Shiiiit vad sugen jag blev på brakfrukost nu
Jag tycker känslan av lyxfrukost hänger nästan mer på omständigheterna än exakt vad man äter! Tända ljus, tulpaner i vas på bordet, kall morgontidning, (eventuellt vinterstudion på låg volym i bakgrunden), kaffet som puttrar.. I matväg massa olika färsk frukt upplagt fint, sedan nästan vad som helst till det
Du tänker typ Maurice Manificat och mannagrynsgröt?
Haha typ så
Fast inte just mannagrynsgröt om jag får välja!
För mig hade det nog vart tvärt om, lite lyx att ha sällskap vid frukostenLyxfrukost för mig är att få äta den i lugn och ro