Fast det är nog långt ifrån alla veterinärer, hoppas och tror jag verkligen, som går med på att skriva ut det.Har man som jag långt till vc och inte heller älskar läkare så kan man gå till vet o få chloromysetin (stava rätt får ni göra själva)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det är nog långt ifrån alla veterinärer, hoppas och tror jag verkligen, som går med på att skriva ut det.Har man som jag långt till vc och inte heller älskar läkare så kan man gå till vet o få chloromysetin (stava rätt får ni göra själva)
Fast det är nog långt ifrån alla veterinärer, hoppas och tror jag verkligen, som går med på att skriva ut det.
Varför det? Det är ju samma man får av doktornFast det är nog långt ifrån alla veterinärer, hoppas och tror jag verkligen, som går med på att skriva ut det.
Jag behöver aldrig ljuga för min vet,dom vet hur det ser ut på VC här.Och så går det både snabbare och lättare och är närmare.Min hund har ett rinnande öga
Då hoppas jag veterinären tittar på hunden innan han skriver ut nåt, vilket de ska göra (undantag tex p-piller för katt ).Min hund har ett rinnande öga
Ja men det är antibiotikasalva och ska därför inte skrivas ut i onödan, dvs utan föregående undersökning.Varför det? Det är ju samma man får av doktorn
Jag behöver aldrig ljuga för min vet,dom vet hur det ser ut på VC här.Och så går det både snabbare och lättare och är närmare.
Dom kan ta av handledsgipset,gipsa om så som jag vill ha det, röntga foten,fixa ögonrinn ,såromläggning mm mm
Har man som jag långt till vc och inte heller älskar läkare så kan man gå till vet o få chloromysetin (stava rätt får ni göra själva)