plädfilt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
plädfilt
Tips till er som har problem med för hård resår på strumpbyxor/tights: köp gravidmodell!! Jättesköna! Lite lösare över magen och hasar inte ner eftersom de sitter så högt upp.
Det är så bra med trådar på buke. Efter en diskussion på ett jobb började jag känna mig som rena udda nudisten. Alla var liksom eniga om att naken ( eller ens med trosor) kunde man inte gå omkring hemma. Tänk vad ohygieniskt!Helst naken. Bor insynsskyddet så jag behöver inte klä mig annat än när jag tror att jag får besök. Ska jag bara skrota runt inomhus har jag inget alls på mig eller enmorgonrock i fleece. Utomhus de kläder årstiden kräver. Sommartid så lite som möjligt.
Önskar jag hade en kropp som kunde visas upp i väldigt lite kläder utan att orsaka hjärtattack....
Det är så bra med trådar på buke. Efter en diskussion på ett jobb började jag känna mig som rena udda nudisten. Alla var liksom eniga om att naken ( eller ens med trosor) kunde man inte gå omkring hemma. Tänk vad ohygieniskt!
Jag kan inte riktigt se hur det skulle vara så himla mer ohygieniskt att äta frukost utan kläder upptill än med kläder? Tvärtom så ska man ju inte ha långärmat när man jobbar i kök?
Efter att ha läst tråden om inomhustemperatur så funderar jag lite på hur mycket kläder folk har på sig inomhus? Hade ni haft mer/mindre kläder på er om ni hade kunnat bestämma innetemperaturen helt efter eget huvud?
Själv sitter jag just nu i jeans, collegetröja, mössa, raggsockor och fårskinnstofflor. Mössan är strikt sett överflödig men så mysig att jag behöll den på Jag gillar att vara "påklädd" rent generellt. Har alltid tofflor inne och vill gärna ha långbyxor även mitt i sommaren.
Hur skulle det kunna vara ohygieniskt?Det är så bra med trådar på buke. Efter en diskussion på ett jobb började jag känna mig som rena udda nudisten. Alla var liksom eniga om att naken ( eller ens med trosor) kunde man inte gå omkring hemma. Tänk vad ohygieniskt!
Jag kan inte riktigt se hur det skulle vara så himla mer ohygieniskt att äta frukost utan kläder upptill än med kläder? Tvärtom så ska man ju inte ha långärmat när man jobbar i kök?
Varför skulle man få brödsmulor i naveln? Hur äter du egentligen?En samling brödsmulor från frukostmackan i naveln anses kanske inte så hygieniskt?
Varför skulle man få brödsmulor i naveln? Hur äter du egentligen?
Och det kan väl knappast vara ohygieniskt även om man skulle ha smulor någonstans..
Då får man väl hålla sig ren precis som med det mesta inom personlig hygienJa JAG vet inte. Jag försökte komma på deras skäl till varför de tyckte det var ohygieniskt att äta utan kläder upp till. Det skulle ju, teoretiskt, kunna innebära smulor i naveln. Och jag får nog säga att en brödsmulesamling i naveln hör till kategorin ohygieniskt.
Inte mathygienen, men för den personliga diton