Hörrni - vad är det godaste man kan göra med ett blomkålshuvud?? Helst inte för mycket kalorier inblandat ...
Ugnsrostad, in med hela huvudet bara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hörrni - vad är det godaste man kan göra med ett blomkålshuvud?? Helst inte för mycket kalorier inblandat ...
Kulturvänster på 70-talet! Jag växte upp med sådana middagar.Kulturvänstermiddag med chili con carne och rödvin.
Eftersom vi ändå är inne på kulturvänstern - vad har svt för policy när det gäller partiledare egentligen? (orkar inte skapa ny tråd som kommer haverera efter två inlägg så frågar er istället eftersom ni ändå vet allt )Kulturvänster på 70-talet! Jag växte upp med sådana middagar.
@Anna magiskt! Men alltså... varma mackor?
Jag gillar varma mackor och te som kvällsmat ibland, särskilt efter en sån här frossarhelg! Eller ja, så fasligt har jag väl inte frossat men ni vet.
Kulturvänster på 70-talet! Jag växte upp med sådana middagar.
Vill minnas vi kallades för rödvinsvänster.Jag får strax ugnsrostade kastanjer. Det säsongen medger i form av frukt och färska grönsaker att knapra på till. Och rött vin, jag är ju kulturvänster.
Låter bekant. Innefattar väl även socionomer o dyl. Inte nödvändigtvis hyperkulturella.Vill minnas vi kallades för rödvinsvänster.
Typ, själv flyttade jag från Södermalm ungefär samtidigt som massinvandringen av socionomer o annat löst folk satte fart.Låter bekant. Innefattar väl även socionomer o dyl. Inte nödvändigtvis hyperkulturella.
Eftersom vi ändå är inne på kulturvänstern - vad har svt för policy när det gäller partiledare egentligen? (orkar inte skapa ny tråd som kommer haverera efter två inlägg så frågar er istället eftersom ni ändå vet allt )
Eftersom vi ändå är inne på kulturvänstern - vad har svt för policy när det gäller partiledare egentligen? (orkar inte skapa ny tråd som kommer haverera efter två inlägg så frågar er istället eftersom ni ändå vet allt )
Fast jag tycker inte det är okej att gömma givna diskussionsämnen som är helt OT i den här tråden ... Synd om även kökstråden förvandlas till en ren chattråd för ett kompisgäng.Eftersom vi ändå är inne på kulturvänstern - vad har svt för policy när det gäller partiledare egentligen? (orkar inte skapa ny tråd som kommer haverera efter två inlägg så frågar er istället eftersom ni ändå vet allt )
Jag ska tänka på det framöverFast jag tycker inte det är okej att gömma givna diskussionsämnen som är helt OT i den här tråden ... Synd om även kökstråden förvandlas till en ren chattråd för ett kompisgäng.