Hur tar jag mig vidare?

Jag har provat tre olika saker för sömnen och det som verkar ha haft bäst effekt har varit Shabd Kriya. Även om jag sabbade den här natten en del genom att sova 3-4 timmar efter jobbet igår, så har jag ändå i stort sett sovit även i natt i stället för att klarvaket ligga och vrida mig i sängen som jag gjorde tidigare.

Men jag har insett att sömnen bara är toppen av berget.

Jag har provat tre olika saker för sömnen och det som verkar ha haft bäst effekt har varit Shabd Kriya. Även om jag sabbade den här natten en del genom att sova 3-4 timmar efter jobbet igår, så har jag ändå i stort sett sovit även i natt i stället för att klarvaket ligga och vrida mig i sängen som jag gjorde tidigare.

Men jag har insett att sömnen bara är toppen av berget.
Precis. Sömnen är nog inte orsaken, snarare ett av symptomen.

Jättebra att du fått tid hos kurator!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 137
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 303
Senast: Grazing
·
Gravid - 1år Känns jobbigt att skriva en sån här tråd men gör det ändå. Är det någon som blivit sjukskriven för depression under graviditet? Hur...
Svar
10
· Visningar
1 846
Senast: Kilauea
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 181

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka