F
Fan of Bill
Så jag blir så provocerad av att det påstås att klimakteriet med automatik skall förstöra lusten.
Föga förvånande, ganska mycket verkar provocera dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så jag blir så provocerad av att det påstås att klimakteriet med automatik skall förstöra lusten.
Inte att skylla på men det kan vara en orsak. Och det kan vara bra att få reda på olika orsaker för att reda ut vad som kan hjälpa en själv.Jag skriver att klimakteriet inte alls är något att skylla på om lusten försvinner.
Hjärnan är vårt största och viktigaste sexuella organ, det är bra att komma ihåg det.
För lusten sitter allra mest i huvudet.
Eller saknas med för den delen när det är på det viset.
Jag gör inget annorlunda mot vad jag gjort tidigare. De erotiska texter eller filmer som jag gick igång på tidigare har slutat ha effekt. Det händer ingenting ens om jag är lite småsugen när jag plockar fram dem.Du skriver att din lust inte går att locka fram oavsett vad du gör
Då undrar jag om du gör något annorlunda från vad du brukar göra?
Köp leksaker, vibratorer, ha sex på nya platser, prova ställningar ni inte provat tidigare. Om det är din partner du inte tänder på, ha sex med dig själv, läs en erotisk bok eller se en erotisk film
Något borde få igång dig ...
Har det slagit dig att det kanske finns några som påverkas just så här? Orsaken till den här trådens tillkomst är ju just att något har tagit kål på lusten, vilket är en sanning för mig även om det inte är det för dig.Precis.
Det är inte sant.
För det stämmer inte alls för massor av kvinnor.
Om mannen ifråga hade varit en så dålig älskare att lusten påverkats av det, så tror jag nog att lusten hade försvunnit tidigare än efter mer än 20 år tillsammans.Jag skall dra min vanliga kommentar om detta också.
Det är fel att skylla på brister i kvinnans lust för att ursäkta en dålig älskare.