Frisyrtips lite akut tack?!

Här kommer två nytagna bilder.

IMG_20170220_154838_716_zpsexvtszd5.jpg

IMG_20170220_154728_554_zpsgrexhpex.jpg

Vinterpälsen försvann :p

Jättefint!!! :love: Jag fick ett otroligt sug att kapa av mig håret för nån månad sen, men bangade, nu kom dock suget tillbaka igen! :p

Jsg skulle verkligen behöva det också, det är så slitet i topparna att det börjat gå av... :meh:

• Gilla
Reactions: MM
Jäklar vad najs och modigt!

Jag klippte av kortaste ever för att vara mig, precis ovanför axlarna. Blev inte nöjd med frisyren som så (den kräver plattång :rofl: ) men längden var ju jätteskönt. Vill aldrig mer ha långt hår haha

• Gilla
Reactions: MM
Jättefint!!! :love: Jag fick ett otroligt sug att kapa av mig håret för nån månad sen, men bangade, nu kom dock suget tillbaka igen! :p

Jsg skulle verkligen behöva det också, det är så slitet i topparna att det börjat gå av... :meh:

Tack :)

Bara klipp av det! Så skönt det var!
Kändes som jag blev minst 5 år yngre samtidigt :p

Jäklar vad najs och modigt!

Jag klippte av kortaste ever för att vara mig, precis ovanför axlarna. Blev inte nöjd med frisyren som så (den kräver plattång :rofl: ) men längden var ju jätteskönt. Vill aldrig mer ha långt hår haha

Jag älskar min plattång, kommer ta med den i graven :D
Älskar långt hår men nu kändes det verkligen mest i vägen. Det var en befrielse att bli av med det och längden är alldeles lagom :)

Tack :)

Bara klipp av det! Så skönt det var!
Kändes som jag blev minst 5 år yngre samtidigt :p
Du ser fem år yngre ut! Jag kan inte gissa om du är 20 eller 35.
edit som en bra sak alltså, du ser så där lagom inte ung och inte gammal ut som alla vill vara ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka