Tvångsinlagd för ätstörning

Jag har förvisso skrivit i den andra tråden, men jag skiljer på den och den här. Mina försök att hjälpa dig här är helt uppriktiga och har ingenting med den andra tråden att göra.:heart

Sån är jag också, jag kan fullkommligt avsky en användare i en tråd för att gå in i nästa med samma användare tråd utan agg.
Men det verkar vara svårt för vissa :down:

Jo jag förstår hur du menar, jag är bara lite rädd om jag säger ''kan vi flytta det till -senare datum-?'' att det tas som att jag inte vil ha hjälpen de erbjuder, eller liknande.

Jag Ska försöka ta åt mig vad ni sagt till nästa möte och våga säga något till henne(assistenten) om tappad kontroll mm dock lämnar jag ute ätandet just nu.
Ja, jag menar att du kanske skulle kunna säga något mer allmänt om att du vill känna dig mer delaktig och att du(om du känner så) upplever att beslut fattas över ditt huvud. Eller nåt liknande?

Ja, jag menar att du kanske skulle kunna säga något mer allmänt om att du vill känna dig mer delaktig och att du(om du känner så) upplever att beslut fattas över ditt huvud. Eller nåt liknande?

Jo det var det jag menade, förlåt om jag uttrycker mig klumpigt, tror både händerna och huvudet är trött efter allt skrivande idag.
Tack för att du tagit dig tid:heart

Jo jag förstår hur du menar, jag är bara lite rädd om jag säger ''kan vi flytta det till -senare datum-?'' att det tas som att jag inte vil ha hjälpen de erbjuder, eller liknande.

Jag Ska försöka ta åt mig vad ni sagt till nästa möte och våga säga något till henne(assistenten) om tappad kontroll mm dock lämnar jag ute ätandet just nu.

Det är helt okej att säga att man vill ha inflytande.
Att man känner sig tryggare om man blir tillfrågad. Jag hoppas du får rätt hjälp så du kan bli frisk och stark!

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
694
Senast: miumiu
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 767
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
31
· Visningar
3 582
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar