Jag har aldrig önskat någon evighet. Nuvarande relation började snarare som ett experiment. Det är 18 år sedan. Hur det ser ut om ytterligare 18 år kommer att visa sig.Önskan om evighet? Nä det gör det inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har aldrig önskat någon evighet. Nuvarande relation började snarare som ett experiment. Det är 18 år sedan. Hur det ser ut om ytterligare 18 år kommer att visa sig.Önskan om evighet? Nä det gör det inte.
Nä jag förstår ärligt inte ens vad önskan om evighet innebär. När jag blir kär så ska jag då tänka att denna personen vill jag leva med tills vi dör? Skulle jag som 20-åring tänkt att jag kan se oss ihop som pensionärer? Om jag blir kär och vill vara med någon gör jag det för att jag trivs med den personen och är nyfiken på den personen. Har aldrig tänkt på oss ihop om 30 år.Jag har aldrig önskat någon evighet. Nuvarande relation började snarare som ett experiment. Det är 18 år sedan. Hur det ser ut om ytterligare 18 år kommer att visa sig.
Nej. Mina förhållanden har i stort sett börjat med lite prat och typ flört och sex med någon jag har velat vara med just då. Om den andra då hade pratat romantiskt om evigheten, hade jag tackat för mig.Nä jag förstår ärligt inte ens vad önskan om evighet innebär. När jag blir kär så ska jag då tänka att denna personen vill jag leva med tills vi dör? Skulle jag som 20-åring tänkt att jag kan se oss ihop som pensionärer? Om jag blir kär och vill vara med någon gör jag det för att jag trivs med den personen och är nyfiken på den personen. Har aldrig tänkt på oss ihop om 30 år.
Har du sagt det till din sambo?Jag vill inte bo hos en annan Karl.
Är ju otäckt att flytta en till någon Karl man inte känner.
Har någon föreslagit att du skall flytta till en Karl du inte känner?Jag vill inte bo hos en annan Karl.
Är ju otäckt att flytta en till någon Karl man inte känner.
Ja det har ja gjort.Har du sagt det till din sambo?
Nej det ska jag inte.Har någon föreslagit att du skall flytta till en Karl du inte känner?
Om han vill träffa nån annan Kvinna , vad gör du då?Ja det har ja gjort.
Jag vill inte träffa en annan man.
Då får han ju hitta en annan kvinna mer än att jag ska hitta en annan Karl.
Ja jag sa det till honom att han får ju hitta en Kvinna som vill.
Jag flyttar såklart.Om han vill träffa nån annan Kvinna , vad gör du då?
Varför citerar du mig när det du skriver inte har med det jag frågade om att göra?Nej det ska jag inte.
Det handlar bara om att jag inte kan ha barn.
Jag kan inte administrera mitt eget liv fullt ut och då ska jag inte ha ett till liv att ta ansvar över.
För att hon missförstod din fråga?Varför citerar du mig när det du skriver inte har med det jag frågade om att göra?
Bland de andra barnen i skolan och på fritids?Vart befinner sig barnen resten av dygnet?
Jag svarade dig bara.Varför citerar du mig när det du skriver inte har med det jag frågade om att göra?
Hennes barn har det helt underbart. Varför skulle de ha fått problem av att hon gjorde slut med sin pojkvän för att han definitivt inte ville ha barn, (dvs de ville olika saker i livet) var singel ett par år och hittade en ny man som hon älskar mycket och som ville ha barn.I min värld är detta det absolut värsta sättet att sätta barn till världen på, om jag tolkar det du säger rätt. Hon var "tvungen att byta man för att skaffa barn med honom"? Ja, jag må vara gammaldags och konservativ, men att sätta barn till världen är mer en emotionell än rationell handling kan ju jag tycka då. Att sätta ett barn till världen ska väl ändå vara ett resultat av mer än en fysisk förening, och verkligen inte ett verktyg för någons eget självförverkligande? Stackars barn, säger jag.
Barn är sjuka ofta tror jag.Bland de andra barnen i skolan och på fritids?
Klokt gissat! (utom helger då, om man vill vara tydlig)Utan att vara @Badger gissar jag att barnet sover efter 21 och åker till förskola/skola/fritids på morgonen och är hemma/ hämtas vid 17.30
Mja, skulle jag säga. Jag tror inte jag tänker och planerar så mycket som Hyacinth.Det kan säkert vara en förenkling, @Badger får väl själv svara för sig. Jag bara gissar hur jag tror att hon menade
Men där lär de ju inte vara mellan 21 och 17.30?Bland de andra barnen i skolan och på fritids?