Frågan är väl om det är DU som är den underliga?
Det är väl lite det där att få lätta panikkänslor av tanken på att känna på sin egen panna som inte känns helt...sunt. Jag hoppas att inte blir något kvarstående bukefalos-men.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Frågan är väl om det är DU som är den underliga?
Din fina mjuka röda basker räddar dig säkert.Det är väl lite det där att få lätta panikkänslor av tanken på att känna på sin egen panna som inte känns helt...sunt. Jag hoppas att inte blir något kvarstående bukefalos-men.
Din fina mjuka röda basker räddar dig säkert.
Jag blev så frustrerad, vill typ skala av några lager så jag får se hur det ser ut. Men när jag tänker på allt i kroppen kan jag bli svimfärdig ibland, jag gillar skelett men mjuka grejer är läskiga, speciellt hjärtat.Men inte jag, jag drabbades av någon märklig rädsla/äckelkänsla så jag kan verkligen inte förmå mig själv att göra det nu. Ibland är jag den underligaste människa jag känner.
Ögon är jätteläskiga. Jag är verkligen inte kräsmagad på något sätt men ögonJag blev så frustrerad, vill typ skala av några lager så jag får se hur det ser ut. Men när jag tänker på allt i kroppen kan jag bli svimfärdig ibland, jag gillar skelett men mjuka grejer är läskiga, speciellt hjärtat.
FörlåtROSA!!! Det var ju här hela pussyhat-rörelsen startade!!!
JA! De kan ju ploppa utÖgon är jätteläskiga. Jag är verkligen inte kräsmagad på något sätt men ögon