Halva buke sitter nu och känner på sin panna. Jag gjorde det iaf.Dock, om jag känner på min egen panna så känner jag en diskret fåra i mitten av pannbenet och jag är nästan 30.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Halva buke sitter nu och känner på sin panna. Jag gjorde det iaf.Dock, om jag känner på min egen panna så känner jag en diskret fåra i mitten av pannbenet och jag är nästan 30.
Halva buke sitter nu och känner på sin panna. Jag gjorde det iaf.
Jag gjorde det också, faktisktHalva buke sitter nu och känner på sin panna. Jag gjorde det iaf.
Så jäkla coolt! Där är det naturligtvis. "Kvarstående pannsöm."Den pigga tidskriften "Fornvännen" verkar ande att det är en tillväxthämning.
http://docplayer.se/16255125-Skelet...mor-furst-carl-magnus-fornvannen-9-17-31.html
Självklart har jag gnuggat min panna.
Så jäkla coolt! Där är det naturligtvis. "Kvarstående pannsöm."
Du är ett geni, tack!
Äsch. Hade jag inte varit så upptagen med att dricka rödvin och käka råbiff hade jag kunnat delge denna info och framstått som smart. Nu hann @Hyacinth före
För oss som inte orkar plöja "Fornvännen" finns wiki.
"Fornvännen" som var så ohemult spännande!
Halva buke sitter nu och känner på sin panna. Jag gjorde det iaf.
Inser att jag har en tydlig söm i pannan, den syns till och med i rätt ljus (fast jag lyckas inte få det att synas på foto, min mobilkamera är lite dålig). Hm, vad kan detta betyda? Färdigväxt måste jag ju vara, är ju en bit över 40...
Du har barnasinnet kvar?
Visste du det där alltså?
Visste du det där alltså?