Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
om jag inte får bra resultat, använder jag för lite då?Klart man får
Jag vet inte om jag gör "rätt". Men såhär gör jag:
Sprayar i hårbotten i lite olika "benor", sedan "rufsar" jag med fingrarna/masserar in det så det går in i hårstråna, sen stylar jag. Klart
Använder endast när mitt hår är fett. Typ på 3:e dagen utan hårtvätt (försöker att inte tvätta oftare än 2 ggr per vecka)
Finns säkert tutorials på typ youtube hur man gör för bästa resultat osv
om jag inte får bra resultat, använder jag för lite då?
ja alltså när jag använder så syns knappt någon skillnad, det blir lite mattare ibland kanske men fortfarande stripigt. Ibland blir det stripigare och klumpar ihop sig mer av torrschampo än innan. får inte till det tillräckligt bra för att se vinsten med det, som så många andra annars verkar göraVad föreställer du dig är ett bra resultat?
Håret ser inte tvättat ut, bara fluffigare och mindre platt och fett?
ja alltså när jag använder så syns knappt någon skillnad, det blir lite mattare ibland kanske men fortfarande stripigt. Ibland blir det stripigare och klumpar ihop sig mer av torrschampo än innan. får inte till det tillräckligt bra för att se vinsten med det, som så många andra annars verkar göra
ja alltså när jag använder så syns knappt någon skillnad, det blir lite mattare ibland kanske men fortfarande stripigt. Ibland blir det stripigare och klumpar ihop sig mer av torrschampo än innan. får inte till det tillräckligt bra för att se vinsten med det, som så många andra annars verkar göra
Batiste ska vara ok med balsammetodenÄr det silikoner o grejer i alla dessa torrschampon eller finns det alternativ utan massa sådant i? Var ju en diger lista ni rekommenderat
inte i helt nytvättat men dagen efter tvätt. Tvättar normalt ca var 3-5 dag.Har du testat att ta i torrschampot i rent hår?
Det är inget mirakel, är håret för fett eller skitigt så blir torrschampo inte bra det heller tycker jag.
Kanske? Är rädd för att ansiktshyn ska reagera dåligt på det men får prova när jag får feeling för torrschampo nästa gångSvårt att säga. Ta mer och prova! Har hört att vissa tar i på kvällen också och sover med det (alltså ganska mycket) då säger håret upp det under natten (?). Kanske värt att prova?