Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Någon av er därute som har rosacea eller bara ytliga blodkärl, röd hy?
Har länge lidit av detta mer eller mindre och har fått hjälm med...
Kropp & Själ
Det här är en tråd för oss med psykiska problem/diagnoser av alla olika slag. Här kan vi stötta varandra eller bara finnas för varandra...
Kropp & Själ
Hej jag vet inte hur jag ska börja men jag mår i dags läget bra men vist kan det gå neråt i perioder jag har ju varit med om en hel del...
Kropp & Själ
Nu har det kommit larm från Livsmedelsverket om att palmolja är potentiellt cancerframkallande.
Själv har jag undvikit det av miljöskäl...
Kropp & Själ
Här kvittrar fåglar, solen lyser starkt och tussilago spricker upp ur marken. Å vad händer med mig? Jo, jag förvandlas till en ljusskygg...
Kropp & Själ
Ok igår fick jag en feeling och gick till frisören och blev ljushårig!
Jag har rätt mkt röda pigment i mig själv plus att jag hade massa...
Kropp & Själ
Nu när jag verkligen tagit tag i träningen och kör ca 5 dagar i veckan blandat kondition och styrketräning så har jag märkt att min hud...
Kropp & Själ
Hur vet man att det är rätt beslut? Att man inte ångrar sig? Att man någonsin kommer hitta någon som känns rätt på alla vis? Och var bor...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.