Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Någon av er därute som har rosacea eller bara ytliga blodkärl, röd hy? Har länge lidit av detta mer eller mindre och har fått hjälm med...
Svar
9
· Visningar
1 446
Senast: illernettan
·
Kropp & Själ Jag ska välja nya glasögon. Men jag kan inte välja. Så vad gör man? Jo, frågar allsmäktige Buke förstås. Den ena bågen är relativt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 256
Senast: Look
·
Kropp & Själ Jag har funderat på en sak. Idag när det är 1 april lurar vi varandra och under dymmelonsdagen skriver vi lappar som vi sätter på...
Svar
13
· Visningar
1 952
Senast: Skorpion76
·
R
Kropp & Själ Nån som vet?
Svar
6
· Visningar
1 086
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Det här är en tråd för oss med psykiska problem/diagnoser av alla olika slag. Här kan vi stötta varandra eller bara finnas för varandra...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
46 619
Senast: Maoam
·
Kropp & Själ Jag har ringat in två ringar i huden (mig). blir lite orolig av dessa, kan någon kunnig lugna mig så är jag tacksam.
2
Svar
21
· Visningar
1 679
Senast: svea
·
Kropp & Själ Vilken tycker ni är bästa appen för att räkna kalorier? Jag vill kunna ställa in hur mycket jag vill gå ner och den bör vara enkel att...
Svar
13
· Visningar
1 222
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Nu har jag gjort något man kanske inte "borde" göra, nämligen söka på nätet efter information om ett läkemedel (eller liknande) man...
Svar
14
· Visningar
4 549
Senast: kem
·
Kropp & Själ Hej jag vet inte hur jag ska börja men jag mår i dags läget bra men vist kan det gå neråt i perioder jag har ju varit med om en hel del...
Svar
14
· Visningar
965
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ (Hoppas jag valde rätt prefix, hihi) Jag pratar inte om hur jag mår för andra. Jag tjänar inget på det... eller så känns det iallafall...
Svar
4
· Visningar
939
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ På kort tid har två stycken försökt övertala mig att prova Zinzinos oljor. Rent spontant så kändes det som ännu ett företag som vill...
Svar
4
· Visningar
7 123
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Har under 10 månader gått ner 34 kg i vikt. Självförtroendet har blivit mycket bättre. Märks bl.a på att antalet selfies ökat i fb...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 993
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ God kväll Buke, jag lider av PMDS. :wtf: 10-14 dagar av månaden går åt till att försöka hålla mig ovanför vattenytan. Jag blir väldigt...
2
Svar
32
· Visningar
9 579
Kropp & Själ Nu har det kommit larm från Livsmedelsverket om att palmolja är potentiellt cancerframkallande. Själv har jag undvikit det av miljöskäl...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
5 656
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Jahopp. Vi kör väl igen då. :D *** Bukes bästa tränings-, kost-, pepp- och välmåendetråd rullar vidare! Gamla och nya medlemmar är...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
76 271
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Här kvittrar fåglar, solen lyser starkt och tussilago spricker upp ur marken. Å vad händer med mig? Jo, jag förvandlas till en ljusskygg...
Svar
4
· Visningar
680
Senast: athena
·
R
Kropp & Själ Ok igår fick jag en feeling och gick till frisören och blev ljushårig! Jag har rätt mkt röda pigment i mig själv plus att jag hade massa...
2
Svar
26
· Visningar
3 308
Senast: Ms_Antrop
·
Kropp & Själ Jag lägger denna tråd på vuxen då jag tänker mig en mer allmän diskussion och inte bara ridsporten. Läs gärna nedanstående artikel...
Svar
16
· Visningar
1 229
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Nu när jag verkligen tagit tag i träningen och kör ca 5 dagar i veckan blandat kondition och styrketräning så har jag märkt att min hud...
2
Svar
36
· Visningar
6 539
Kropp & Själ Hur vet man att det är rätt beslut? Att man inte ångrar sig? Att man någonsin kommer hitta någon som känns rätt på alla vis? Och var bor...
Svar
11
· Visningar
3 217
Senast: kakan89
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama