Mineur
Moderator
Jag var ute på en löptur efter jobbet igår, och det var ju riktigt trevligt! Det var tungt att ta sig ut och de första respektive sista 5 minuterna var rätt tuffa, men däremellan så! Jag laddade ner C25K igen och gick rakt på vecka 6 då jag känner att jag ändå har någon slags kondition att jobba med redan. Det gick finfint, trots att jag sprang i parken som är rätt kuperad. Nöjd Mineur!
Ikväll var tanken Ladies Lifting, men gymmet har varit stängt sedan igår morse p.g.a "unforeseen circumstances". Det verkar vara något problem med en läcka och hela stället ligger nere. PT:n håller på att försöka hitta en lösning åt oss, men vi får se vad det blir. Om inte annat blir det nog ännu en löptur för min del, med lite styrka på utegymmet halvvägs eller nått.
Ikväll var tanken Ladies Lifting, men gymmet har varit stängt sedan igår morse p.g.a "unforeseen circumstances". Det verkar vara något problem med en läcka och hela stället ligger nere. PT:n håller på att försöka hitta en lösning åt oss, men vi får se vad det blir. Om inte annat blir det nog ännu en löptur för min del, med lite styrka på utegymmet halvvägs eller nått.