Tassetass
Trådstartare
Ja fy fasen, det är sjukt jobbigt! Man tappar liksom all kraft efter väldigt kort tid
Och dragen blir bara kortare och kortare. Men det känns som en asbra övning, det tar verkligen i hela överkroppen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja fy fasen, det är sjukt jobbigt! Man tappar liksom all kraft efter väldigt kort tid
Åh, en sådan har jag aldrig sett! Ser jobbigt ut!En sån här, men utan sittplatta (fanns en med också, men jag ville stå):
Åh, en sådan har jag aldrig sett! Ser jobbigt ut!
Nej vet ni jag avbokade gymet i em. Som sagt jobbat hela helgen o är förkyld o bara känner att jag behöver/vill hem o vila. Får se imorgon, ska ta en lugn morgon o känna på det. Har möjlighet att gå på yoga om jag känner för det på kvällen eller träna nåt hemma kanske. Hoppas på en kortvarig förkylning!!
Är i Sthlm sen fre-mån så hade varit kul o träna på tis/ons/tors iaf..
Jag har precis sett "Fittest on earth", en dokumentär om Crossfit Games. Fascinerande, imponerande och helt jävla sinnessjukt. Det är galet hur hårt de pressar sig själva Men ja, fruktansvärt vältränade är de! Finns att se på Netflix.
Jag har precis sett "Fittest on earth", en dokumentär om Crossfit Games. Fascinerande, imponerande och helt jävla sinnessjukt. Det är galet hur hårt de pressar sig själva Men ja, fruktansvärt vältränade är de! Finns att se på Netflix.
Vad äter ni till frukost?
Jag tycker det är jättesvårt att äta på morgonen men jag börjar dagen med C vitamin, Ett vikttillskott & adhd medicinen tillsammans med antingen kaffe/sportdryck/juice/smoothie på morgonen. Efter att ha gjort morgonrutinen med situps, abominal crunch, legs & plank i en app som heter 30 days to fitness & en annan app som heter 7 minutes
Efter det åker jag direkt till stallet, fixar hästarna & rider C ponnyn och jag gissar att det bränns väl typ 500 kalorier bara i stalelt med allt vad det innebär med mockning, ryktande,höpåsar & ridning m.m
Sen hem och in i en dusch för att ta nästa pass med situps,abdominal crunch,legs & plank.
Här någonstans försöker jag få i mig nåt ätbart, men så svårt att få i sig nåt bra för kroppen. Brukar sluta med antingen keso m gurka+cocktailtomat & ev frukt eller knäckebröd delikatess Wasa m ost & smör m.m o bästa fall laxburgare..
Vet ni ngn bra app som tipsar på nyttig & enkel mat smoothies & lunchar m.m?
Vad äter ni till frukost?
Jag tycker det är jättesvårt att äta på morgonen men jag börjar dagen med C vitamin, Ett vikttillskott & adhd medicinen tillsammans med antingen kaffe/sportdryck/juice/smoothie på morgonen. Efter att ha gjort morgonrutinen med situps, abominal crunch, legs & plank i en app som heter 30 days to fitness & en annan app som heter 7 minutes
Efter det åker jag direkt till stallet, fixar hästarna & rider C ponnyn och jag gissar att det bränns väl typ 500 kalorier bara i stalelt med allt vad det innebär med mockning, ryktande,höpåsar & ridning m.m
Sen hem och in i en dusch för att ta nästa pass med situps,abdominal crunch,legs & plank.
Här någonstans försöker jag få i mig nåt ätbart, men så svårt att få i sig nåt bra för kroppen. Brukar sluta med antingen keso m gurka+cocktailtomat & ev frukt eller knäckebröd delikatess Wasa m ost & smör m.m o bästa fall laxburgare..
Äter en portion havregrynsgröt med chokladkrämen @FengurLaugar nämnde på vardagarna. Har jag sovit dåligt rör jag ner ett ägg också det sista jag gör.Vad äter ni till frukost?
Du och jag Tassetass, du och jag!Det är det, speciellt för såna som jag som tål ungefär lika mycket mjölksyra som en genomsnittlig daggmask.
Hmm, ja det låter som att du äter på tok för lite. Bra att du tar tag i det! Men alltså, kör du två styrkepass med situps, plankan, crunches och så varje dag? Det låter lite onödigt mycket i så fall tycker jag, särskilt med tanke på att du rider och fixar i stallet också. Men det kanske är jag som har missförstått?Vad äter ni till frukost?
Känner mig piggare och ganska oförkyld efter en ordentlig natts sömn, vaknar istället med riktigt ordentlig mensvärk
Har ätit en Ipren o ligger nu i soffan o väntar på att den ska verka.. Aj!