Shiit, att du orkar sticka ut o springa 90 minuter bara så därgrymt!
![]()
Haha ja jag får väl inse att jag inte är i SÅ dålig form
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Shiit, att du orkar sticka ut o springa 90 minuter bara så därgrymt!
![]()
Haha ja jag får väl inse att jag inte är i SÅ dålig formMen det är mest det mentala som är starkare tror jag, fram till för kanske fyra-fem år sen la jag alltid av så fort det blev lite jobbigt.
2 åringen har haft feber typ varannan vecka känns det som sen fick vi alla fyra influensa i mellandagarna och barnen åkte på magsjuka för en månad sen som dom nu precis har haft igen då. Rätt trötta på sjukdomar kan jag ju säga. Fram tills jul trots dagistart i augusti osv så var vi förskonade. Sen bröt helvetet lös![]()
Hey förkylning.. där är dörren kan du vara vänlig och dra igen..?![]()
Fy fasiken vilken fin dag! Vi fick första riktiga smaken på våren här idag och jag har gått omkring i linne och kofta hela dagen!
Två promenader på drygt 7 km vardera har det blivit (en med fikapaus halvvägs) och jag kom just hem från ett pass Pure Fat Burn på gymmet. Var väldigt nära att skippa träningen, men tack vare att sambon hängde på och fick iväg oss så blev det av. Vi sprang både dit och hem också, så totalt har jag nog rört mig lite drygt 1,5 mil till fots och så ett HIIT-pass på det. Jag tror jag förtjänar lite choklad i soffan ikväll!![]()
Skulle ha tränat dressyr för min tränare imorse, men det blev inställt med kort varsel då årets första föl anlände hos tränaren..Men fina pålle gick ett bra pass ändå! Dressyr med lite cavaletti blev det!
Just nu känns dock detta som jag.. hur mycket snor finns det i skallen?!
![]()
Krya på dig förresten @Kiwifrukt! Min chef har varit förkyld hela veckan och jag är skiträdd att jag ska bli smittad av vad det nu är hon har. Mitt immunförsvar brukar dock vara grymt, peppar peppar!
Bra gjort att våga! Lät som en bra helg!Jag har haft en fantastisk men intensiv i helg.Jag är mycket stolt över att jag klev ur komfortzonen och var med på dansuppvisningen. Och jag hade faktiskt roligt, där framme på scenen.
Kvällen var i övrigt väldigt bra och jag är också nöjd med min fina klänning.
Fredag och lördag har tillbringats på stranden, i vattnet med snorkel och under ett parasoll.Trots att det var skön och avslappnad stämning tar det på krafterna att umgås med 30 okända människor. Helgen avslutades med dansträning, vi gick tillbaka till basic och bara feel the bounce, vilket var välbehövligt efter torsdagens urladdning. Imorgon blir det jobbet igen och om en vecka drar jag på blixtvisit till Sverige.
![]()
Det kommer du klara galant efter allt orienterande!Jag har anmält mig till ett lopp..!16 km trail, whaaaat. I mitten på juni, så nu gäller det att fortsätta springa men inte gasa på för mycket. Tre år sen jag sprang ett lopp senast, om man inte räknar alla orienteringstävlingar förra året förstås
![]()
Jag la fram som förslag till maken att vi ska ta en helg i Stockholm om springa Rosa bandet loppetHan pustade en del men sa inte helt nej haha