Tips på aktivitetsarmband

Okej, nu har jag testat! Herregud vilken rolig pryl! :love:
Jag tog en promenad iklädd armbandet idag efter jobbet. Sjukt roligt att få statistik hela vägen! Det blev en mils promenad och för varje kilometer fick jag en avisering, dessutom fick jag flera aviseringar längs vägen när jag till exempel hade nått dagens stegmål och liknande.
Älskar att det är så enkelt! Jag är en stor teknisk idiot men jag har inga problem med att förstå funktionerna, även om jag förmodligen aldrig kommer att använda alla.

Nöjd! :up:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter julen köpte jag årets julklapp – ett aktivitetsarmband – i julklapp till mig själv. Jag tyckte att det verkade vara en lite kul...
Svar
0
· Visningar
392
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras Jag har aldrig varit särskilt synlig här på buke, men har varit desto mer aktiv i bakgrunden och följt med i några år nu och läst. Men...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 911
Senast: Johanna_B
·
Western Hej på er! Jag tar gärna emot lite tips från er för jag är GRÖN inom western men efter att ha varit på några clinics för John Moore...
Svar
11
· Visningar
2 237
Senast: Nea_
·
S
Hästvård Mitt ston har hosta, enl. vetrinären troligtvis kroniskt tillstånd. Hästen är pigg o glad, men högdräktig och ju tyngre hon blir desto...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 129
Senast: _86a_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar