stjarnhimmel
Trådstartare
Åh så mkt pengar. Grattis!Åh vad härligt att fler har fått en massa pengar. Jag fick nämligen 30 miljoner dollar förra veckan. Har så svårt att bestämma mig hur jag ska använda dem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh så mkt pengar. Grattis!Åh vad härligt att fler har fått en massa pengar. Jag fick nämligen 30 miljoner dollar förra veckan. Har så svårt att bestämma mig hur jag ska använda dem
Åh så mkt pengar. Grattis!
Du fick inte heller pengarna! Såååååå dåligt!Så jäkla dålig stil! Här har jag belånat mig upp över öronen eftersom jag kunnde lösa allt med mina pengar från prinsen och så blir man blåst!! Förjävla dåligt!! Jag ska nog flyga ner och hytta lite med mitt tyska temperament så kommer där flygande sedlar ska ni få se!
Nope! Och inte fasen fick jag fler mail med en ursäkt heller! Sjukt besviken på herr prins nu!Du fick inte heller pengarna! Såååååå dåligt!
Hatar karlar som svikerNope! Och inte fasen fick jag fler mail med en ursäkt heller! Sjukt besviken på herr prins nu!
Åh... med Fragglar, Doser och SkräphögenJa eller hur! Tänkte nästan ringa ägaren till gården intill som bor långt bort och fråga vad han ville ha för stället Investera lite. Och bygga ett eget litet Fraggel-land!
Det var min tanke när jag vunnit Hundgrindar från en tävling på My Dog. Dessutom var det ett finskt företag så rubriken var på engelska. Jo tjena tänkte jag men lyckligtvis insåg även jag mitt misstag (sen skickade de också ett SMS lite senare för att vara på den säkra sidan).Jag fick ett mail för någon vecka sedan att jag vunnit en Apple Watch. Var bara att svara på mailet med namn och adress och vilken klocka jag ville ha (vit, svart, blå eller rosa) så skulle dom skicka den omedelbart. Eller hur tänkte jag och slängde mailet omedelbart.
Av någon anledning så läste jag mailet igen några timmar senare och då slog det mig att jag faktiskt varit med i en tävling där första priset var en Apple Watch. Och mycket riktigt så hade jag för första gången i mitt liv vunnit något annat än 60kr på en trisslott. Jag vinner typ aldrig någonsin någonting annars
Vilken tur att jag läste mailet igen. Annars hade jag missat mitt första pris
En vecka senare så är klockan i min hand. Måste bara byta telefon nu. Har ju en Samsung
(Hade ändå tänkt byta till en Iphån men nu måste jag ju göra det )
Åh... med Fragglar, Doser och Skräphögen
Fattar du vad portot skulle kosta?
Jag gick in och kollade på företagets hemsida och mycket riktigt så stod mitt namn där som en av tre vinnare och att vinnarna blivit kontaktade via mailDet var min tanke när jag vunnit Hundgrindar från en tävling på My Dog. Dessutom var det ett finskt företag så rubriken var på engelska. Jo tjena tänkte jag men lyckligtvis insåg även jag mitt misstag (sen skickade de också ett SMS lite senare för att vara på den säkra sidan).
Och vad besvärligt när postnord envisas med att lägga dem i fel brevlåda. Eller snarare, besvärligt för postombuden att förvara i väntan på uthämtning.
Skönt att det inte bara är jagDet var min tanke när jag vunnit Hundgrindar från en tävling på My Dog. Dessutom var det ett finskt företag så rubriken var på engelska. Jo tjena tänkte jag men lyckligtvis insåg även jag mitt misstag (sen skickade de också ett SMS lite senare för att vara på den säkra sidan).
De kan få vingar och flyga som Pegasus...HAHA! Tror du att de ens skulle nå ens brevlåda/hem om de är skickade med PostNord?! De kommer att studsa mellan postterminalerna Sthlm och Gbg i någon vecka och sedan får man en skrynklig avi om att de minsann försökt leverera men att ingen var hemma Givetvis har man då suttit i en vecka och stirrat på vägen
Snarare som fågel Fenix men dom återuppstår inte ur askan.De kan få vingar och flyga som Pegasus...
Trodde du att du kunde lita på PostNordVarken hästar eller pengar har dykt upp hos mig.
Åh, det är lätt En liten donation till föreningen "Scatas fågelvänner" önskas, så där 5 miljoner dollar skulle räckaÅh vad härligt att fler har fått en massa pengar. Jag fick nämligen 30 miljoner dollar förra veckan. Har så svårt att bestämma mig hur jag ska använda dem
Hatar karlar som sviker