Hur menar du?
Orkar inte ringa Skatteverket
Hästar innebär en direkt förlust pga driftskostnaderna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur menar du?
Orkar inte ringa Skatteverket
Men jag skulle få 1.6 miljoner pund. Då är det många hästar. Jag kan sälja några ...Hästar innebär en direkt förlust pga driftskostnaderna
Enklast var att köpa den.Hur gick det på banken?
Man betalar med hästar såklartHur betalar man skatten om man tar ut sin vinst i hästar?
Klart man kan köpa ett hus i Sverige för 1,6 miljoner pund - köp mittMen om man nu inte kan köpa ett hus för pund i Sverige så tycker jag att man nog kan förutsätta att man inte heller behöver/kan betala skatt i de valutorna heller.
Du köpte banken?Enklast var att köpa den.
Det där var ju det dummaste jag hört. Det går ju inte att skicka hästar på posten.Förresten- har de inte massa fina arabhästar i Saudiarabien?
Då kanske man kan få vinsten i hästar istället?
Yes box.Du köpte banken?
Joho. I stora kuvert..Det där var ju det dummaste jag hört. Det går ju inte att skicka hästar på posten.
Vad kostade banken?Yes box.
Och så kollade vi att Sam Fox hade fått sina STIM-pengar.
Fattar du vad portot skulle kosta?Joho. I stora kuvert..
De får flyga.. I containrar..
Föresten, har du så stor brevlåda då så du kan ta emot dom?Joho. I stora kuvert..
De får flyga.. I containrar..
Men jag ska ju få 1,6 miljoner pund ju..,Fattar du vad portot skulle kosta?
Jääääääättestor..,Föresten, har du så stor brevlåda då så du kan ta emot dom?
Det var en spottstyver. Eller mest växelpengar, på modernare språkbruk.Vad kostade banken?
Nä. Du ville ju ha det i hästar iställetMen jag ska ju få 1,6 miljoner pund ju..,
Mkt frimärken
Räcker både till hästar och frimärkenNä. Du ville ju ha det i hästar istället