Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

H
Kropp & Själ Hej, skriver under anonymt nick då jag inte vill avslöja mig för mycket. Blev för ett tag sedan utsatt för sexuella trakasserier av en...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 288
Senast: Ridinglady
·
A
Kropp & Själ Inte är jag väl ensam om att ha kalla fötter? Mina fötter har ju tidigare varit ett par rejäla sorgebarn, kalla och fuktiga samt kliande...
Svar
0
· Visningar
786
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Så blev det kallt ute. Igen. Och åter igen har jag torra händer! Vi snackar om så torra händer att det gör ont, och skrapar jag i något...
2
Svar
39
· Visningar
2 471
Senast: Bellatri
·
  • Låst
Kropp & Själ Gång på gång får jag höra hur fel det är att vara tjock. Att en dels skulle må bättre om en blev smal, men också att det är mycket...
44 45 46
Svar
914
· Visningar
44 555
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag funderar kring religionens särställning i samhället. Vi har ju tidigare här diskuterat barnmorskan som inte vill utföra aborter etc...
16 17 18
Svar
346
· Visningar
18 273
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Det här med vilken tid man tar Levaxin, hur funkar det för er andra som tar det? Jag konstaterade direkt att tidigaste tiden jag kliver...
2 3
Svar
51
· Visningar
13 522
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Hej vet inte hur jag ska förklara men det har just nu hänt ett litet drama på mitt jobb kärleks drama då detta är vad jag har hört än...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 516
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Jag har rökt i 15 år! :nailbiting: Vissa perioder mer och vissa mindre. Jag har på dessa år rökt upp ca 200.000kr. Det är 1/3 av vad...
2
Svar
35
· Visningar
2 631
Senast: ainasoja
·
Kropp & Själ Känner du igen dig i följande situation? Du ska gå och ta en fika med ett gäng kompisar och alla de andra röker utom du. När ni har...
12 13 14
Svar
269
· Visningar
14 834
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Två cancerbesked i familjen på tre veckor båda icke behandlingsbara dottern nyopererad och nu gammelhunden sjuk. Han har kräkts och bara...
Svar
13
· Visningar
1 097
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Eftersom jag äter minimalt med animaliska produkter ("nästanvegetarian" till vardags och "sympativegan" när jag träffar särbon) brukar...
2
Svar
35
· Visningar
2 166
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Hej vet inte hur jag ska skriva men behöver lite tips och råd hur ska jag ska hjälpa min vän så här är då läget. Hon är 28 ¨år och två...
2
Svar
20
· Visningar
1 582
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Nu kommer ny tråd i annat ämne. Jag är sjukskriven för vad som står på intyget stress och ångest, bor tilsammans med sambo och 2 barn 11...
Svar
6
· Visningar
1 138
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Juli 2016 ramlade jag av hästen, bet hål i läppen och fick sy ett par stygn på akuten (syddes på insidan av läppen men hade bitit helt...
Svar
7
· Visningar
1 235
Senast: Thrillie
·
Kropp & Själ Jag var tvungen att ringa psykiatrisk jour häromdagen, och det slutade i en bilresa till St Görans psykakut. Det var helt enkelt ett...
2
Svar
22
· Visningar
1 865
Senast: hier
·
Kropp & Själ Jag har en dotter som är 10 och jag ser att hon börjar få lite pormaskar på näsan. Hur bör en person som inte använder smink ta hand om...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 548
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ (jättelång tråd) Min bror är ute på jävligt djupt vatten och just nu bryr jag mig ärligt talat inte så mycket om vilka beslut han tar...
2
Svar
21
· Visningar
2 494
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Har en tanke om träning, vart man än läser så står det att träning är bra för sömnen, men det står inget om hur man ska göra om man får...
Svar
17
· Visningar
923
Senast: Atiksa
·
Kropp & Själ Efter att ha hängt med små barn mer än vanligt senaste tiden har jag börjat fundera på när kommer de att börja minnas vad de är med om...
2
Svar
31
· Visningar
2 147
Kropp & Själ Kort bakgrund: jag mådde väldigt dåligt i tonåren vilket ledde till att jag var inaktiv, tröståt en massa o gick upp väldigt mycket i...
Svar
10
· Visningar
1 751
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama