Journalutdrag från akuten?

De är på gång! Jag kan numera se anteckningar från SöS våren 2016 om att jag begärde ut pappersjournaler då.

Ja, jag såg det nyligen att mina akutbesök på SöS från 2016 finns med i nätjournalen. Även besöket på St Eriks ögonsjukhus finns med, men inget annat.

Allmän uppdatering: jag har inte kontaktat St Göran, vet inte om det gagnar mig ärligt talat. Hela episoden var traumatisk nog som det är så jag försöker bara gå vidare nu.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
280
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 282
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 110
Senast: lundsbo
·
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 749
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar