Stora canvasburar

Linda_A

Trådstartare
Behöver komplettera åbäket till stålbur med en canvasbur. Har inte köpt nån sån på år och dar, tar gärna emot tips på bra modeller och på återförsäljare med bra priser. :)

Behöver komplettera åbäket till stålbur med en canvasbur. Har inte köpt nån sån på år och dar, tar gärna emot tips på bra modeller och på återförsäljare med bra priser. :)
Jag har köpt min på 4dogs och varit nöjd. Ville ha en där man kan öppna både på långsida och kortsida samt med gardiner så man kan fälla ner om solen lyser på eller hunden behöver ha det lite mer stängt.

Hmm .... just det, såna kommer ju med väskor. Undrar om det finns väskor som skulle fungera till en stålbur också? Hade ju gett lite mindre slitage.

Har också från 4dogs, en gammal mellanstorlek och när jag nyligen behövde köpa större letade jag runt och jämförde pris mm och landade i beslut om en till.

Liknande trådar

Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 000
Senast: BornAgain
·
Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
55
Senast: NilHe
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 297
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 059
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka