Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har köpt min på 4dogs och varit nöjd. Ville ha en där man kan öppna både på långsida och kortsida samt med gardiner så man kan fälla ner om solen lyser på eller hunden behöver ha det lite mer stängt.Behöver komplettera åbäket till stålbur med en canvasbur. Har inte köpt nån sån på år och dar, tar gärna emot tips på bra modeller och på återförsäljare med bra priser.![]()
Jag har köpt min på 4dogs och varit nöjd. Ville ha en där man kan öppna både på långsida och kortsida samt med gardiner så man kan fälla ner om solen lyser på eller hunden behöver ha det lite mer stängt.
Det har i alla fall funnits förr i tiden, har en till min gamla utställningsbur i storlek dobermannHmm .... just det, såna kommer ju med väskor. Undrar om det finns väskor som skulle fungera till en stålbur också? Hade ju gett lite mindre slitage.
Det har i alla fall funnits förr i tiden, har en till min gamla utställningsbur i storlek dobermann
De brukar inte ha med sig så många på utställning. Iaf inte stora storlekar.4dogs får det bli, sen är frågan om man ska beställa eller spana på nån utställning.![]()