Fibusen
Trådstartare
Var beställer ni era ecigg??
Om du sätter "sw" framför, och tar bort ett g från sista ordet du skrev!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var beställer ni era ecigg??
Nu vet jag ju inte vilken modell du har, men jag byter brännare typ var tredje vecka. Brukar beställa fem 30 ml e-juice och två fem-pack brännare samtidigt till mig och mannen när det börjar närma sig att ta slut. Man känner när brännaren börjar bli dålig. Smaken är lite skum, röken blir mindre kraftig och man behöver fylla på mer sällan.
Räcker upp handen lite försynt....
Jag har nu nästan varit rökfri i 5 veckor, under dagtid, då jag vistats i en rökfri miljö. Rökt har jag gjort på morgonen och på eftermiddagen, men inte i lika stor utsträckning som tidigare och använt mig av snus istället, och bestämt mig att även på mitt jobb ska jag inte röka, vilket jag hållt.
Men det är ju här hemma jag bolmar på som aldrig förr..
Så detta med ecigg lät ju fruktansvärt intressant...
Gud vad roligt att läsa!Oj, ja då måste jag beställa det! Synd att jag inte visste det innan... E-juice har jag så det räcker och blir över i flera flera veckor!
Jag köpte en Aspire pockex. Nyvaken och som vanligt ett rejält sug efter en cigarett. Tog nån puff på E-ciggen och det gick över direkt. Så nu ligger jag faktist kvar och drar mig i sängen, vilket inte hänt på jag vet inte hur länge!
Har du slängt dina vanliga giftpinnar nu förresten?
Hur går det @Fibusen ?
Nu har jag enbart haft E-ciggen sen i fredags, och det funkar hur bra som helst! Jag tog mig tom nått glas vin i går, men kände endå inget cigg-behov. Upplever att luktsinnet blivit bättre, kan det stämma?
Killen röker, och tidigare så har jag bara känt röklukt på andra när dom är nyrökta, sen i tex ytterkläder, men vi hoppade in i duschen nu på kvällen här, han hade inte rökt på säkert en timme, men han både luktade och smakade rök endå! Inte så att det är äckligt, men det hade ju verkligen sin speciella lukt och smak. Och detta är inget fenomen jag har varit med om tidigare! Som sagt, nyrökta människor har jag ju känt lukten av, men INTE så här långt efter. Och inte när vi står i duschen tillsammans med massa tvål som luktar gott! (Förövrigt, herregud vad tvålen luktar gott)
Jag är förvånad över mitt lukt och smaksinne!