Kan inte ni @CillaW och @LadyCovergirl sansa er lite med attityden? Det är uppenbart att TS inte menar nåt illa.
Jag tror inte heller att TS menar något illa. Just därför är det nog klokt att inte blanda sig i något som hon inte har med att göra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan inte ni @CillaW och @LadyCovergirl sansa er lite med attityden? Det är uppenbart att TS inte menar nåt illa.
Precis vad jag tänkte..Var lite tålmodiga mot @annie_cool nu. Hon har många gånger visat att hon är en snäll tjej som inte haft det så lätt, att hon t ex behöver mycket stöd av sin mamma och av personalen där hon bor. Hon har också visat att hon bryr sig om andra och menar säkert inget illa med sina tankar runt det här kärleksdramat, hon har bara lätt att engagera sig i andra och det ger henne ibland en del huvudbry.
Grejen är att det som kan vara ett problem för en person inte är det för någon annan.Det är ingen attityd. Jag undrar uppriktigt vad som är problemet.
Grejen är att det som kan vara ett problem för en person inte är det för någon annan.
Jag tycker Bläckfisken förklarade bra längre upp.Därav min fråga.
Om Buke återinför signaturerna tycker jag att du kan ha den därJag tycker Bläckfisken förklarade bra längre upp.
Finns ju redan dom som har signatur.Om Buke återinför signaturerna tycker jag att du kan ha den där
En tanke är att det kan vara svårt att inte bli involverad i ett drama där en person pratar om att ta livet av sig. Låter som att alla bor på samma boende också.
Det var en mening i ett annat inlägg som nog förvirrade mig. Inte för att jag utesluter det men kanske inte.Om skriver att det är på jobbet.
Vad bra!Det jag hörde det var så men antar att hon var så arg att hon inte visste vad hon skulle säga men det verkar ja löst sig nu.
Såg dem i dag och de verkar vara lyckliga nu var hon bara nått tillfälligt,.