Nu är jag glad, och stolt över mig själv = glädjetårar
Kände egentligen inte för att ta någon annans medicin (vem gör det liksom?) så jag fattade mod till mig och lite styrka i att våga stå upp för mig själv och ringde min vc igen och det samtalet slutade med att jag fick en akutid till en läkare nu på förmiddagen.
Väl där så sa jag som det var; hemsk tandvärk pga infektion i tand, tandläkare som blev avskräckt att skriva ut något pga min medicinlista och så bad jag om något starkare.
Läkaren tittade på min medicinlista och frågade mig seriöst om jag verkligen måste ta alla dom där tabletterna
Öh, nej. Jag tar dom för skojs skull
Men så sa jag inte utan jag sa att jag tar dom i samråd med min läkare och jag skulle inte ta dom om jag inte behövde dom
Det slutade med att han skrev ut ett starkare preparat iaf. Jag blev så glad att jag inte ens minns vet det heter
Jag fattar inte varför man ska behöva kämpa sig blå för att få lite smärtstillande bara för att man har bipolär sjukdom. Det betyder INTE indirekt att jag är knarkare
Du är så jäkla bra!
Hoppas nu att smärtan lägger sig och att tandeländet går att fixa så fort som möjligt!