Tora
Trådstartare
Att kunna andas är klart underskattatHmm finns det inte nån typ av snarkplåster som ska hjälpa till med att hålla näsvingarna öppna?
Jag kanske skulle testa det.
Kan ju hända att det blir en riktig aha upplevelse!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att kunna andas är klart underskattatHmm finns det inte nån typ av snarkplåster som ska hjälpa till med att hålla näsvingarna öppna?
Jag kanske skulle testa det.
Kan ju hända att det blir en riktig aha upplevelse!
Säger läkaren på Art att det kan åtgärdas utan större problem och att resultatet med största sannolikhet kommer bli bra så kommer jag försöka få till en op på ett eller annat sätt.Är du osäker så är det såklart klokt att be om en ytterligare bedömning.
Jag kanske är lite förstörd eftersom jag legat inne så mycket och opererat både mjukdelar och skelett så ofta, det är så normaliserat för mig. Men en näsop. är verkligen inte något stort ingrepp. Du
får smärtstillande och det läker snabbt. Det är möjligt att du tom kan göra det utan narkos, bara med lugnande och bedövning.
Men gå till Art-clinic och hör med dem. Du har ju helt rätt i att om ingreppet ändå inte gör någon konkret skillnad i vardagen sedan är det ju dumt att skära.
Det är ju olika hur besvärad man är av det. För mig ställer det till rätt så stora problem. Tror det blivit värre de senaste åren.Har också fått konstaterat att mina näsvingar faller in, läkaren tycke jag skulle operera om jag upplevde det väldigt problematiskt. Känner inte att jag vill operera för detta, jag är ju som van... men det var häftigt att få prova näsvidgare på sjukan, att man kan andas så djup med näsan!