Framför allt är det min bror (obs, ingift!) som bidragit till vår liberalism. Sen våra familjer slogs ihop har det spårat fullständigt, och det blev än värre när min svåger kom in i bilden. Min styvmor är dessutom barnmorska.. Du kan ju bara tänka dig samtalsämnena när hela familjen är samlad på samma plats..!Är du jag?
Jag gick igenom din lista och kunde checka av varje del. På riktigt helt identiskt
Mamma har alltid varit härligt "samtalsliberal" och det är jag så lättad över. Aldrig varit ett problem att prata om hur magen mår eller om mens eller annat.
Om nån såg min och sambons SMS-konvos skulle de väl tycka att vi var helt störda. Det saknas inte bilder på hundbajs eller bajsande hund om man säger så
Sen jag träffade min partner har det dock blivit mer bajsfokuserat. Den första partnern jag har där jag inte skäms över att laktosbajsa så det luktar barnbajs inne på toan i över en timme. Tycker det är jätteskönt att vara öppen med hur magen beter sig. Jag regerar på väldigt mycket olika saker, så att försöka dölja att man är jättepruttig eller har diarré blir jättejobbigt!