20 eller 4 stämmer in på min mage för det mestaSka vi spela bingo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
20 eller 4 stämmer in på min mage för det mestaSka vi spela bingo?
Jag kan prata hästbajs med icke hästfolk vid fikat ibland, men kommer på mig själv att det nog inte var rätt sällskap
Kanske inte. Kanske. Men jag fick liksom nog.
"Alla barnen gick på toaletten utom Allan för han var laktosintolerant",,,,,,,,Skämt #20:
Vilket djur är snabbast i skogen?
En laktosintolerant på jakt efter klosett.
Men är det alltså vanligt? Jag tror aldrig jag har diskuterat bajs med någon alls irl. Buke är nog det närmsta jag kommit ever. Och
Min syrran och mina föräldrar pratar bajs mest hela tiden. Jag brukar kontra med hästbajset...
/L
Min syrran och mina föräldrar pratar bajs mest hela tiden. Jag brukar kontra med hästbajset...
/L
Då jag gick hundpromenader var det hästbajspratandet som var legio.Bajsrapporten är viktig - särskilt för hundarna. Både för promenadplanering och mini-hälsokontroll.
Hästbajsrapport kunde komma från stallägaren också, om det var löst, hade en oväntad färg, eller någon annat intressant.
Behovet att prata bajs kopplar jag till samma fenomen som när vuxna människor får akuta skrattattacker av kiss- och bajs-skämt.
jag delar inte den humorn eller fascinationen.
Men precis som andra tecken på ohälsa så diskuterade jag avföringen om det var något djur som inte mådde bra. Men varför det skulle ha något särskilt intresse jämfört med muskelfattighet, minskad aptit eller hälta - det begriper jag inte
Jösses.. jag som redan varit ute bland 2 avlopp och härjat kunde inte motstå att gå in i denna tråd
Har nog aldrig pratat bajs med någon annan än läkaren då. Däremot magproblem och vad som gör att magen kan bli orolig etc men inte just själva bajset
Inte bara magen-tarmarna utan alla andra så naturliga men "skamliga" kroppsutsöndringar som av en eller annan anledning inte hamnar där dom är avsedda.Däremot tycker jag att det mer eller mindre automatiska stigmat gällande problem med magen-tarmarna behöver diskuteras och motverkas.