Nr 20 är nog en laktosintolerant som har slarvat.
Det är inte helt olikt ett skov av Crohns i full sving heller Fast i kombination med typ 10 då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nr 20 är nog en laktosintolerant som har slarvat.
Jag med. Har också knäpp IBS mageMed min IBS skulle jag kunna fylla en hel sådan här tråd själv.
Missade du masktråden?När man trodde att man hade sett det mesta på Buke....
När man trodde att man hade sett det mesta på Buke....
Vilka trådar?Jag föredrar att det samlas på ett ställe framför att jag helt aningslöst får tarmstatus från främlingar i andra trådar. Lite sånt klarar jag, men jag har fått en överdos av fekaliestatusar på sistone.
Jag såg åtminstone en, det var en kväll då det måste ha varit fullmåne över buke. Någon berättade att hon just skitit på sig ute på stan, meanwhile i en annan tråd uppmanades en suicidal person av tre bukefalister bryskt att inte slänga sig framför tåget, det skulle bli så synd om lokföraren.Vilka trådar?
Vilka trådar?
Lät som det var vanligt förekommande. Men folk känner sig säkert mindre utpekade av att du startar en ny tråd de ska hålla sig i .Fast jag tänker inte peka ut enskilda. Men vill man skriva om sin avföring eller tarm kan man ju göra det här. Allt behöver man inte berätta för andra annars...
Det var det sjukaste...Den kändes lämplig i den här tråden...
Jag såg åtminstone en, det var en kväll då det måste ha varit fullmåne över buke. Någon berättade att hon just skitit på sig ute på stan, meanwhile i en annan tråd uppmanades en suicidal person av tre bukefalister bryskt att inte slänga sig framför tåget, det skulle bli så synd om lokföraren.
Som sagt, fullmåne.
Det var det sjukaste...
Lät som det var vanligt förekommande. Men folk känner sig säkert mindre utpekade av att du startar en ny tråd de ska hålla sig i .
Nåt skall dom väl ha att skita i.Lät som det var vanligt förekommande. Men folk känner sig säkert mindre utpekade av att du startar en ny tråd de ska hålla sig i .
Lät som det var vanligt förekommande. Men folk känner sig säkert mindre utpekade av att du startar en ny tråd de ska hålla sig i .
Jag har blivit ganska avtrubbad efter att ha umgåtts med småbarnsföräldrar. För där ska det pratas toavanor. Konsistens och hur ofta.
Tja... Föräldrarna pratar sinsemellan tex om man fikar och den ena varit och bytt blöja ska det kommenteras om att det var ju mkt denna gången och det var den konsistensen.Jag trodde det var en myt. Jag pratar aldrig om mitt eget eller mina barns, vem fasen är intresserad liksom?