Tarm- och bajstråden

Fast jag tänker inte peka ut enskilda. Men vill man skriva om sin avföring eller tarm kan man ju göra det här:up:. Allt behöver man inte berätta för andra annars...
Lät som det var vanligt förekommande. Men folk känner sig säkert mindre utpekade av att du startar en ny tråd de ska hålla sig i :up:.

Jag såg åtminstone en, det var en kväll då det måste ha varit fullmåne över buke. Någon berättade att hon just skitit på sig ute på stan, meanwhile i en annan tråd uppmanades en suicidal person av tre bukefalister bryskt att inte slänga sig framför tåget, det skulle bli så synd om lokföraren.

Som sagt, fullmåne.

Men vad fan?

Jag har blivit ganska avtrubbad efter att ha umgåtts med småbarnsföräldrar. För där ska det pratas toavanor. Konsistens och hur ofta.

Liknande trådar

Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 448
Senast: Marita73
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns trådar på ämnet men jag vill ändå ha en till. Mitt hår är alltid torrt och tråkigt. Jag använder schampokakor och...
Svar
11
· Visningar
431
Senast: Dimmoln
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
712
Senast: ptr
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 413

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka