Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Vi ska boka en resa till Medelhavet, men vet inte vart. Två vuxna och två barn. Vill ha nära till stranden och då en bra strand med fint...
Kropp & Själ
Hej! Jag har till följd av min reumatism fått en deformering på mitt vä långfinger, jag har begärt ersättning för detta och mår väldigt...
Kropp & Själ
Blev redigt sjuk i början på Maj. Låg i hög feber i fem dar och sen när febern var borta så började jag hosta. Inget jättehårt hostande...
Kropp & Själ
För ett par år sedan startade jag en tråd om hur orolig jag var över att opponera på min uppsats. Jag avskydde att tala inför folk, och...
Kropp & Själ
Någon här inne som gjort en sådan operation och vill berätta? Har det hjälpt? Hur mådde ni efter operationen? Mår ni bra nu? Hur funkade...
Kropp & Själ
Jag dricker inte kaffe, tycker verkligen inte om det.
Däremot kan jag då och då ta en celsius, speciellt om jag jobbat kväll och ska upp...
Hundavel & Ras Det finns väl ett par gener (minst två, är ju inte samma hos mops som fransk bulldog) som kopplas till det, även om andra faktorer också...
Hästmänniskan Något stall med bra och rättvist sätt att fördela röda dagar och annat arbete i stallet mellan uppstallade i box?
I stallet jag står i...
Foder & Strö Generellt kan man väl anta att hästarna får i sig betydligt mer järn än vad grovfodret innehåller? Vattnet + dolt järn i kraftfoder och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.