Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Vi ska boka en resa till Medelhavet, men vet inte vart. Två vuxna och två barn. Vill ha nära till stranden och då en bra strand med fint...
Svar
9
· Visningar
629
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Kan läkare och psykologer gå in på datorn och se hur många recept man har kvar och när man hämtat ut?
2
Svar
30
· Visningar
8 802
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Lång trådstart. Sammanfattning: jag mår dåligt och vill må bra igen. :( Ja, som rubriken säger. Jag har tappat gnistan. Livsgnistan...
2
Svar
36
· Visningar
8 891
Senast: Saigon
·
Kropp & Själ Hej! Jag har till följd av min reumatism fått en deformering på mitt vä långfinger, jag har begärt ersättning för detta och mår väldigt...
Svar
19
· Visningar
1 326
Senast: millen
·
Kropp & Själ Mitt hår ser förjävligt ut, och så vill väl ingen ha det! Tyvärr har jag diverse allergier (kontakt) som gör att jag inte kan köpa...
Svar
3
· Visningar
461
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Någon som köpt IPL-maskin och använt? Tänkte köpa denna...
2
Svar
35
· Visningar
2 252
Kropp & Själ Idag har det gått 8 år sedan min älskade pappa gick bort. minns dagen så väl men ändå. Saknaden är enorm efetr honom men vet att han...
Svar
2
· Visningar
440
Senast: annie_cool
·
R
Kropp & Själ Jag behöver superbra tips för en resa i oktober. Hilfe please! Av olika skäl kan det hända att min redan planerade resa (Iran) måste...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 744
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Hej, Ska försöka göra en lång historia kort. Är dock lite nervös att skriva detta här. Blev tillsammans med vad jag trodde var min...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 750
Senast: Triangul
·
Kropp & Själ Ni som har eller har haft diskbråck, jag skulle gärna vilja höra hur det har varit för er. En närstående har det (konstaterat med MR)...
2
Svar
21
· Visningar
3 075
Senast: Trissa
·
Kropp & Själ Hur mår man efter laserbehandling? Jag har opererats för starr. Har fått efterverkningar i form av "efterstarr". Det ska tydligen vara...
Svar
10
· Visningar
902
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Blev redigt sjuk i början på Maj. Låg i hög feber i fem dar och sen när febern var borta så började jag hosta. Inget jättehårt hostande...
Svar
4
· Visningar
1 184
R
Kropp & Själ För ett par år sedan startade jag en tråd om hur orolig jag var över att opponera på min uppsats. Jag avskydde att tala inför folk, och...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 643
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Någon här inne som gjort en sådan operation och vill berätta? Har det hjälpt? Hur mådde ni efter operationen? Mår ni bra nu? Hur funkade...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 502
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Fick för tre månader sedan två cortisoninjektioner i nedre knogarna på höger hand, och nu har det blivit något som ser ut som en...
Svar
0
· Visningar
497
Senast: millen
·
Kropp & Själ Jag var i spanien förra veckan och solade och badade. De sista dagarna fick jag som en vattenblåsa på läppen och ner mot hakan som...
Svar
16
· Visningar
1 602
Kropp & Själ Nu är jag pepp över att Sveriges Radio presenterat årets Sommarvärdar! SR's app är nog den som går hetast hos mig så jag är glad över...
Svar
4
· Visningar
478
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Jag dricker inte kaffe, tycker verkligen inte om det. Däremot kan jag då och då ta en celsius, speciellt om jag jobbat kväll och ska upp...
Svar
10
· Visningar
1 182
Senast: AnnDerry
·
Kropp & Själ Har ju en längre tid haft ont i ryggen. I nedre delen av ländryggen, höger sida och ner mot skinkan. När man läser om ryggont så ska...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 249
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Hej, Risken är att det här blir långt, men, men. För ca 18 mån började jag få ont i en fot. Först vid löpning och sedan även vid gång...
Svar
11
· Visningar
1 912

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka