Jag börjar bli desperat och tyckte jag kommit på en utmärkt ide,ja ja,tillbaka till "ritbordet"Botox förlamar muskler. Det bedövar inte nerver.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag börjar bli desperat och tyckte jag kommit på en utmärkt ide,ja ja,tillbaka till "ritbordet"Botox förlamar muskler. Det bedövar inte nerver.
Jaså? Min sjukgymnast säger att jag absolut inte ska anstränga ryggen om den säger emot när jag har ryggskott. Jag ska inte bli orörlig men jag ska vara försiktig. Snarare vila bort det än träna bort det.När man läser om ryggont så ska man röra sig och smärtlindra lite osv.
Jag gick med ett sådant i månader innan jag fick det undersökt. Vissa dagar undrade jag om jag inbillat mig alltihop, andra dagar kunde jag inte röra mig. Sitta var inga större problem under hela den tiden, stå och gå var oerhört problematiskt. Dumt att skriva "man" när man talar om sina egna upplevelser, det är inte samma för alla.Har man diskbråck så känns det ,eller vad säger du? Och sitter rakt på en stol gör man bara i undantags fall o då skrikandes.
Mitt diskbråck orsakade smärta från ländryggen till ena foten. Fick inga andra diagnoser och operationen tog bort den akuta smärtan i ryggen. Så jag förstår inte riktigt vad som annars kan ha orsakat det?Diskbråck som ger symtom orsakar smärta i området för den nervrot som hamnat i kläm, inte i ryggen.
Kan vara helt olika. Jag har numera i princip konstant ryggskott enligt min sjukgymnast. Vissa av dem kommer "som ett skott", andra kommer krypande. Sitta är problematiskt ibland och ibland inte. Gå kan vara smärtfritt och ibland omöjligt. Väldigt olika.Kan det verkligen vara ryggskott? Min erfarenhet är att det är en väldigt akut smärta? Typ sådär att man absolut inte kan sitta öht... snarare inte kan göra ngt öht?