Gastric by pass/sleeve.

Å det förklarar varför hen jag menar har kvar sitt mat o godis sug efter op. Nu har jag lärt mig något nytt.
En tanke. Jag har inte genomgått op men vaknade personen med det suget efter att precis ha fått en rejäl behandling av magen låter det ju som om det är mentalt som @lilsis skrev. Jag själv är ofta "mentalt sugen" på godis/mat. När barnen somnat tänker jag skrämmande ofta "vad ska jag äta nu då?" även om jag är mätt och verkligen inte sugen om jag faktiskt känner efter. Anledningen är att jag hade en ful vana ganska länge att alltid ta någonting att äta på när barnen var i säng. Trots att det var länge sedan är tanken kvar :cautious:

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 906
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Eller är det bara spänningshuvudvärk. Berättar om mina migränattacker. Till saken hör att jag inte har haft migrän på 20 år så det känns...
2
Svar
25
· Visningar
2 862
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama