Att unna sig...

Tack :)

Man kunde boka en personal shopper gratis hos Lindex. Läste det så ringde och frågade. Hon ville veta min längd, storlek, ögonfärg och hårfärg samt om jag önska mig något speciellt. Hon sa att vissa bara vill ha hjälp att finna en klänning eller som jag, Jag sa en ny sommargarderob.

Då bokade hon in en hel timme där hon tills jag kom samt under tiden plockade fram en massa kläder. Hon hade bokat ett provrum för endast mig och gav mig all sin uppmärksamhet.

Jag fick massa tips och råd och hon var jättebra. Peppa mig om min vikt osv.
All service var gratis och de anpassar sig efter ens budget. :) Vill aldrig mer shoppa utan personal shopper haha :) googla personal shopper lindex så kommer massa info upp. På deras hemsida finner du vilka butiker som har det. :)
Låter helt klart mycket spännande. Ska spara ihop lite pengar först. :p
Behöver uppgradera min garderob lite, hahaha. :D

När jag klickar på länken får jag upp en lång lista på butiker som har personal shoppers (verkar vara väldigt många).

Om man har en lite större budget, så har Åhléns i Stockholm och Göteborg också personal shoppers. Och NK, förstås.

När jag klickar på länken får jag upp en lång lista på butiker som har personal shoppers (verkar vara väldigt många).
Fast alla butikerna i listan har väl inte personal shoppers? Ordet personal shopper står ju ingenstans utan det är ju bara en lista över alla butiker? Eller menar du att när du klickar på länken får du info om personal shopper och att det uttryckligen står att en butik har det?

Längst till vänster står det ju att det är de som har PS? Dvs, man har valt ut de butiker som hr PS. I min stad finns två Lindex, bara en är med i listan. Så det är inte alla butiker.

Gå då in på lindex.com, välj hitta butik, kryssa i personal shopper... när jag klickar på länken i inlägget kommer jag direkt dit.

@Twihard: Var glad för att du hittade kläder som du gillar och som passade dig :up: Man ska unna sig ibland och om det blev dyrt, so what? Jag säger absolut inte att man ska shoppa över sina tillgångar (vilket du heller inte gjorde) men flest pengar när man dör vinner inte. Dvs man ska köpa det man vill ha medan man lever. Ens efterlevande får vara glada om det finns ett arv när man trillar av pinn men det är ingen skyldighet att ge dem det.

@Twihard: Var glad för att du hittade kläder som du gillar och som passade dig :up: Man ska unna sig ibland och om det blev dyrt, so what? Jag säger absolut inte att man ska shoppa över sina tillgångar (vilket du heller inte gjorde) men flest pengar när man dör vinner inte. Dvs man ska köpa det man vill ha medan man lever. Ens efterlevande får vara glada om det finns ett arv när man trillar av pinn men det är ingen skyldighet att ge dem det.

Tack! :) känns lite bättre idag. :) Nu nojar jag mest över om hela ena skjortan skulle vara istoppad i byxorna på ena outfiten eller bara hörnet där med. :/ Hon gav sådana bra tips men det kanske kvittar om jag har bara ena hörnet i då jag trivdes bättre så

Tack! :) känns lite bättre idag. :) Nu nojar jag mest över om hela ena skjortan skulle vara istoppad i byxorna på ena outfiten eller bara hörnet där med. :/ Hon gav sådana bra tips men det kanske kvittar om jag har bara ena hörnet i då jag trivdes bättre så

Bär kläderna så som det känns bäst för dig helt enkelt (men toppen att shopparen kom med bra tips hur man ska styla sig också! :up:).

Tack! Det värmer. Javisst någon ridtröja/ridbyxa gick ju åt till jobbet men inget till privatlivet liksom :/

Ja Lindex är ju lite dyrare. När jag kom hem och läste kvittot noga såg jag att det var 2 jackor/kappor som kosta 700 styck. Tur jag inte visste det innan jag kom hem. Älskar dem men hade tagit bort dem då. :/

Du kan alltid byta plaggen eller lämna tillbaka dem om du tycker nu att de var för dyra.

Min vän fick ett bra jobb med bra lön efter en lång sjukskrivning och uppsägelse. Helgen innan nya jobbet drog vi ut och shoppade fina kläder hon kunde ha på jobbet och även privat. 10 000 unnade hon sig kläder för. Så ha inge dåligt samvete utan njut! Du förtjänar det.

Du kan alltid byta plaggen eller lämna tillbaka dem om du tycker nu att de var för dyra.

Min vän fick ett bra jobb med bra lön efter en lång sjukskrivning och uppsägelse. Helgen innan nya jobbet drog vi ut och shoppade fina kläder hon kunde ha på jobbet och även privat. 10 000 unnade hon sig kläder för. Så ha inge dåligt samvete utan njut! Du förtjänar det.

Jag vet, men vill ha dem samtidigt :)

Tack :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Vill börja med att säga att den som vet eller har en aning vem jag är får gärna behålla det för sig själv.:) Ska försöka skriva så...
2
Svar
31
· Visningar
4 928
E
Hästmänniskan jag är så arg,ledsen.. det finns inte ord för det här.. för 6 månader sen sålde jag min ponny.. han betydde ALLT för mig, han var min...
Svar
19
· Visningar
2 322
Senast: amkm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama