Helgerna är definitivt det svåraste för mig också, och semester då är varje dag en helg
Samma här. Älskar sommaren!
Ska strax iväg och träna Step Styrka iaf. Och så blir det innebandy på jobbet ikväll så flåset får sig helt klart en omgång idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helgerna är definitivt det svåraste för mig också, och semester då är varje dag en helg
För mig går det inte bra. Alls. Ingen motivation!! Trillar dit varje helg, och börjar om på noll varje måndag... Wääh.
Inte alls redo för sommaren!
Känner och gör precis likadant! Suck!
Det värsta är att all träning känns tung tung tung.
Denna veckan har gått hyfsat hittills iaf.
Tack. Idag klarade jag inte tvinga kroppen i morse men får ta det i efm.Det viktigaste är att träningen blir av @MarieJ, även när den känns tung! Du är grym!
Blir seriöst avis när jag ser folk som inte är modellsmala som ändå har slimmade överarmar Det är vanligt, jag ser dom överallt!
Annars kan du pröva mitt trick,tog fram glass,la den på frysen,gjorde något annat och glömde bort den,idag kom jag ihåg den,smält glass över hela frysenJag var så nära att plocka fram glassen ur frysen nu när jag kom hem från jobbet. Men nej. Jag lät fan bli. Haha.
På lördag - då kan jag äta glass.
Annars kan du pröva mitt trick,tog fram glass,la den på frysen,gjorde något annat och glömde bort den,idag kom jag ihåg den,smält glass över hela frysen
Så där slapp jag dom kalorierna.
Mobbing, mobbing!!
Annars kan du pröva mitt trick,tog fram glass,la den på frysen,gjorde något annat och glömde bort den,idag kom jag ihåg den,smält glass över hela frysen
Så där slapp jag dom kalorierna.
Det hade jag också varit om det var macadamia,men detta var gammal hederlig GB gräddglass a 12kr.Oh noes!
Hade blivit mycket ledsen om det hänt min Häagen Dazs Salted Caramel...
Pff! Så går det när man misshandlar John Blund.Mobbing, mobbing!!
Det hade jag också varit om det var macadamia,men detta var gammal hederlig GB gräddglass a 12kr.