Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, allvarligt. Jag lever på 1100 kcal, går hela dagarna på jobbet och går inte ner ett gram.
Provade att öka matintaget, mellanmål och sådär som ska vara bra och rekommenderas i alla bantarartiklar. Jag har gått upp två kilo till. Inga mer mellanmål.
Så vad gör jag?
Inte för att jag varit aktiv men: Jag har gett upp viktnedgångsprojektet för stunden. Har terminstenta att plugga till, praktiskt prov från 4 terminer, heltid undervisning i utb samt inskolning på nytt jobb. Allt detta ska vara gjort innan 4e juni. Whoop! Känner att viktnedgången får stå tillbaka i den ekvationen.
Åh, låter inte alls kul. Får man fråga hur mycket du väger i dagsläget? Är du överviktig eller normalviktig?
Det är verkligen inte nyttigt men: att tappa aptiten av stress och ångest har tydligen sina fördelar ändå. -2 kg sen jag skrev inlägget. 2 kg kvar till målvikten.
162 cm och just nu 67 kg. Så lite övervikt, inte mycket.
Du borde tappa på 1100! Är du bombsäker på att du räknar rätt och fyller i allt i matdagbok? Räknar du även dryck om du dricker annat än vatten/lightdrycker? Väger du maten på matvåg? Hur länge har du hållit på?
Jag väger allt och skriver upp allt, till och med vatten. Ligger på 1100-1200 kcal per dag och går inte ner ett gram. Slarvar jag med maten går jag upp.
Jag borde verkligen gå ner men det gör jag inte..
Kan annars "rekommendera" magkatarr. Vägde 55 imorse
Hur länge har du hållit på? Det kan gå trögt i början!
Aktivt sen januari. Med extra mycket träning sen mars.
Lite halvhjärtat sen november förra året.
Lång startsträcka
Lång startsträcka
Och du "äter inte de kalorier du förbränner vid träning" eller ngt liknande?
Har exakt samma problem! Alltid överarmar och lår som allt samlas på. Måste ner ganska långt för att jag skall känna mig bekväm i kortärmatProvade kläder i provhytt nyss. Jag har ALDRIG kortärmat. Inte ens när jag vägde 47 kilo hade jag det. Jag samlar fett på två ställen. Överarmar och lår. De punkterna är alltid degiga och oformliga.
Men så tänkte jag att god damn it. I sommar ska jag fan ha kortärmat oavsett, så imorgon kööör jag!
Har exakt samma problem! Alltid överarmar och lår som allt samlas på. Måste ner ganska långt för att jag skall känna mig bekväm i kortärmat